Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:08:08 GMT

کشتی متخلف با ۱۱۱ تن ماهی قاچاق در هرمزگان توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۴۲۱۹

کشتی متخلف با ۱۱۱ تن ماهی قاچاق در هرمزگان توقیف شد

جانشین مرزبانی استان هرمزگان از توقیف یک فروند کشتی و موتورلنج صیادی متخلف حامل ۱۱۱تن ماهی قاچاق در هرمزگان خبر داد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان، سرهنگ عبدالله لشکری در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان شهرستان بندرعباس و قشم با انجام اقدامات اطلاعاتی از صید غیرمجاز یک فروند کشتی و موتورلنج صیادی در دریا مطلع و اقدامات لازم برای توقیف آنان را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا صید ترال بلای جان عروس‌های دریایی در شرق هرمزگان است؟ + تصاویریک شرکت آمریکایی آزمایش بالینی واکسن کرونا را روی مردم استرالیا انجام دادمنتخب مردم شرق هرمزگان در مجلس: با متخلفان صید ترال برخورد شدید شود

وی افزود: مرزبانان با هدایت اطلاعاتی موفق شدند موقعیت شناورها را در دریا شناسایی و در یک اقدام ضربتی آنان را توقیف کنند.

جانشین مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری 19 نفر متهم در این عملیات،گفت: دربازرسی از شناورهای توقیفی 111 تن ماهی قاچاق از نوع هوور به ارزش 45 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

انتهای پیام/864/ ز

R7555/P/S6,58/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماهی قاچاق در سیریک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ فرمانده انتظامی شهرستان سیریک گفت: ماهی‌های قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از خودرو‌های عبوری محور جاسک –سیریک از یک دستگاه نیسان کشف شد.

سرهنگ محمدرضا رستمی افزود: در این رابطه یک متهم و راننده خودرو دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید؛  توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف ماهی قاچاق در سیریک