Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@12:26:38 GMT

مجموعه شش جلدی «ره، رهرو، رهبر» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۴۴۷۲

مجموعه شش جلدی «ره، رهرو، رهبر» منتشر شد

خبرگزاری میزان- در آستانه‌ی روز‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه، انتشارات انقلاب اسلامی مجموعه‌ی ۶ جلدی ره، رهرو، رهبر را منتشر کرد. تاریخ انتشار: 18:51 - 11 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۳۷۸

خبرگزاری میزان-بنابر اعلام انتشارات انقلاب اسلامی،در آستانه‌ی روز‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه که مصادف با وقایع تاریخی بزرگ و منقلب کننده‌ای بود، انتشارات انقلاب اسلامی مجموعه‌ی ۶ جلدی ره، رهرو، رهبر مشتمل بر بیانات و مکتوبات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) در شش موضوع مختلف را گردآوری و منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین کتب منتشره از انتشارات انقلاب اسلامی اینجا کلیک کنید

در واقع این مجموعه حاصل همان کتاب مرجع «ره، رهرو، رهبر» است که شامل بیانات و مکتوبات معظّم‌له در این عرصه تا سال ۱۳۹۱ بود و بصورت سیر تاریخی و بدون دسته‌بندی موضوعی در سال ۱۳۹۴ منتشر شد.

بعبارت دیگر مجموعه‌ی ۶ جلدی حاضر، علاوه بر اینکه مطالب موجود در کتاب مرجعِ «ره، رهرو، رهبر» را دسته‌بندی کرده و به صورت مجزا ارائه داده، مطالب آن نیز به میزان ۶ سال به روز رسانی شده است.

«دروس و وصایای امام خمینی، موانع»، «انحرافات و دشمنی‌ها با امام و خط امام»، «خدمات، برکات و آثار وجودی امام خمینی»، «امام خمینی و انقلاب اسلامی»، «خط امام» و «شخصیت امام خمینی (قدّس‌سرّه)» عناوین مجموعه شش جلدی ره، رهرو، رهبر هستند.

باشد که مطالب این کتاب‌ها مقدمه‌ای باشد برای عمل به فرامین و دستورات امامین انقلاب اسلامی. چرا که این عمل به فرامین ولایت است که می‌تواند ما را در راستای همان اهداف واقعی انقلاب قرار بدهد نه فقط خواندن و گفتن و شنیدن و نوشتن.
انشاءالله...

 

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتشارات انقلاب اسلامی امام خمینی انتشارات انقلاب اسلامی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی

هفته‌نامه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در تازه‌ترین شماره خود از تأکید رهبر انقلاب اسلامی در حاشیه‌ نامه‌ یکی از مسئولان امور قرآنی کشور بر «فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی» خبر داده است.

به گزارش ایسنا، خط حزب‌الله نوشته است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود:

«بسمه تعالی
کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.
پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزیها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.
در باب قرآن، کار لازم ابتدائی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد