Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@01:01:00 GMT

پاسخ موسوی به یک روزنامه‌نگار آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۴۵۳۲

پاسخ موسوی به یک روزنامه‌نگار آمریکایی

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به توییت یک روزنامه‌نگار آمریکایی پاسخ داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، «سیدعباس موسوی» در جواب به توییت باربارا اسلاوین، یک روزنامه‌نگار آمریکایی که از کشورمان می‌خواست اول مسائل خود را حل کند و مدعی بود که آمریکا خود مسائلش را حل می‌کند، گفت: این دقیقا همان چیزیست که دکتر ظریف به پمپئو می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در ادامه توییت نوشت: حتما خودتان نیز متوجه شده‌اید اما شما آن قدر به نطق کردن برای دیگران عادت کرده‌اید که حس بدی دارد کسی به خودتان یادآوردی کند که شما نیز نباید آنقدر مغرور باشید که به ایران بگویید چیکار کند. وقتی مسئله آمریکا پیش کشیده می‌شود، شما موضع قاطعانه‌تری به خود می‌گیرید./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سخنگو سخنگوی وزارت امور خارجه سخنگوی وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت دفاع آمریکا مدعی است که در این مرحله هیچ نشانه‌ای از آغاز هیچ نوع عملیات زمینی بزرگ رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» وجود ندارد.

«پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون شامگاه سه‌شنبه ادعا کرد: «ما در این مرحله از هیچ طرح قابل اجرا در رفح که با طرف آمریکایی در میان گذاشته شده باشد، آگاه نیستیم».

به نوشته وبگاه وزارت دفاع آمریکا، رایدر همچنین گفت که گروه‌های مقاومت عراقی روز گذشته برای اولین بار از تاریخ ۱۳ فوریه، دو حمله را علیه نظامیان این کشور در عراق و سوریه انجام دادند.

وی در این‌باره توضیح داد: «ما از دولت عراق می‌خواهیم که تمام اقدامات لازم را برای تضمین امنیت و دفاع از نیرو‌های آمریکایی در این کشور انجام دهد».

طبق این گزارش، سخنگوی پنتاگون مدعی شد: «اگر حملات شبه نظامیان ادامه یابد، ما در دفاع از نیرو‌های خود مانند گذشته تردید نخواهیم کرد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • اجرای حکم یک روزنامه‌نگار
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد