Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار ابوالفضل شکارچی با اشاره به رفتارهای نژادپرستانه رئیس‌جمهور آمریکا و خشونت‌های غیرانسانی پلیس آمریکا علیه شهروندان و سیاهپوستان این کشور افزود: دولت استکباری آمریکا بر خلاف شعارهای دروغین حقوق بشری، این روزها چهره زشت و غیر انسانی خود را در مواجهه با اعتراضات مردمی بیش از پیش نمایان و با توسل به خشن‌ترین روش‌ها، پایه‌های دموکراسی دروغین را متزلزل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شکارچی اظهار داشت: نظام استکباری آمریکا در حالی این روزها شاهد صحنه ناآرامی و آشوب‌های گسترده در این کشور است که سران کاخ سفید همواره و در ادامه سیاست‌های مداخله‌جویانه خود عامل بسیاری از ناهنجاری‌ها در منطقه و جهان است که خبرسازی‌های دروغین در ارتباط با جان باختن تعدادی از اتباع مهاجرین افغانستان در مرزهای جمهوری اسلامی ایران و ارتباط آن با نیروهای مرزبانی نمونه‌ای از این دروغ‌پردازی‌هاست که شواهد نشان می‌دهد با هدف لطمه زدن به روابط برادرانه دو کشور ایران و افغانستان طراحی شده است؛ حال آنکه پذیرش بیش از ۳ میلیون نفر از مهاجران افغانستانی طی سه دهه اخیر در جمهوری اسلامی ایران و پیوندهای عمیق دینی و قومی تردیدی باقی نگذاشته است که برخی تحرکات تفرقه‌افکنانه نمی‌تواند مانعی در مقابل تداوم این پیوندها باشد.

وی به رفتار مضحک وزارت خزانه‌داری آمریکا در قرار دادن نام تعدادی از مسئولان و فرماندهان نیروی انتظامی از جمله وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی در لیست تحریم‌ها اشاره و با بیان اینکه «این قبیل اقدامات ایذایی و از سر استیصال، نخواهد توانست بر اراده مردم و مسئولان نظام اسلامی در مقابله با خوی استکباری و سلطه‌طلبی آمریکا کوچکترین خدشه‌ای ایجاد کند»، تأکید کرد: ابهت پوشالی آمریکا در حال فرو ریختن است و صدای شکستن استخوان‌های آن بیش از پیش به گوش می‌رسد.

سردار شکارچی گسترش ناامنی‌ها در سرتاسر ایالت‌های آمریکا و واگرایی متحدان سنتی از این کشور را گواه آشکاری بر مدعای خود عنوان کرد.

برچسب‌ها افغانستان وزارت خزانه داری آمریکا ستاد کل نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا وزارت خزانه‌ داری آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان وزارت خزانه داری آمریکا ستاد کل نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا وزارت خزانه داری آمریکا افغانستان وزارت خزانه داری آمریکا ستاد کل نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا وزارت خزانه داری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جنگی در مرز بین پاکستان و افغانستان / پاکستان: مواضع تحریک طالبان را هدف قرار دادیم + فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ پس از حملات هوایی نیرو‌های دفاعی پاکستان به دو استان پکتیکا و خوست در خاک افغانستان، وضعیت جنگی در امتداد مرز دو کشور برقرار شده است.

بنابر اخبار منتشره در رسانه‌ها و فضای مجازی، مقر لوای ارتش پاکستان هدف قرار گرفت، چندین پاسگاه پاکستان توسط نیرو‌های افغان منهدم شد و تیراندازی‌های شدید بین نیرو‌های مرزی دو کشور همچنان ادامه دارد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو



وزارت خارجه افغانستان از اعزام عبدالحمید خراسانی از فرماندهان ارشد طالبان به مرز پاکستان و افغانستان خبر داده است.  

برخی منابع نزدیک به طالبان مدعی شدند که نیرو‌های امنیتی طالبان یک پاسگاه نظامیان پاکستان را در مرز، تصرف کرده‌اند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو



همچنین عبدالله شاه از رهبران تحریک طالبان پاکستان در پیامی ویدیوئی نسبت به حمله پاکستان به مناطقی در افغانستان واکنش نشان داد و کشته شدن خود را تکذیب کرد.

او در این ویدئو اعلام کرده است که در داخل خاک پاکستان حضور دارد و نه افغانستان!

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

جوابیه پاکستان:

به گزارش آنا، وزارت خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای نسبت به حمله نیروی هوایی خود به خاک افغانستان این‌طور توضیح داده است که مواضع تحریک طالبان پاکستان (TTP) را هدف قرار داده است.

وزارت خارجه پاکستان در این بیانیه آورده است: صبح امروز و بر پایه داده‌های اطلاعاتی مواضع متعلق به تحریک طالبان پاکستان و گروهک حافظ گل بهادر هدف قرار گرفت.

این گروه مسئول حملات متعدد علیه نیرو‌های پاکستانی و غیرنظامیان بوده است که آخرین آنها مربوط به ۱۴ مارچ است.

برای دو سال نگرانی عمیق خودمان را به دولت سرپرستی افغانستان اعلام کرده بودیم.

پاکستان به امنیت و استقلال افغانستان متعهد است، اما از این کشور می‌خواهد که هرچه سریعتر پناهگاه‌های گروهک‌های تروریستی برچیده شود و اجازه ندهد از خاک این کشور علیه پاکستان استفاده شود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

جوابیه افغانستان: 

وزارت دفاع طالبان از هدف قرار دادن مراکز نظامی پاکستان در نقاط مرزی خبر داد و اعلام کرد: نیروهای دفاعی کشور آماده پاسخ به هر گونه اقدام‌های تجاوزکارانه بوده و در هر حالت از تمامیت ارضی شان دفاع خواهند کرد.

این حمله پس از آن به وقوع پیوست که روز یکشنبه ارتش پاکستان اعلام کرد، در پی حمله تروریستی به پست سربازان این کشور در وزیرستان شمالی واقع در مرز افغانستان، هفت نظامی کشته شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طالبان کاردار سفارت پاکستان در کابل را احضار کرد
  • وضعیت جنگی در مرز بین پاکستان و افغانستان / پاکستان: مواضع تحریک طالبان را هدف قرار دادیم + فیلم
  • افغانستان: آماده پاسخ به هرگونه اقدام تجاوزکارانه هستیم
  • طالبان به پاکستان حمله کرد
  • ارتش پاکستان: ۸ تروریست به جهنم فرستاده شدند
  • پاکستان: افغانستان از نیروهای نیابتی حمایت نکند
  • تحریم‌های جدید آمریکا در ارتباط با ایران
  • آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کرد + جزئیات | این تحریم‌ها ۳فرد و ۴نهاد را هدف گرفته است
  • آمریکا تحریم‌های جدیدی در ارتباط با ایران وضع کرد
  • تحریم یک شرکت کشتیرانی خارجی در آمریکا