Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زهره هراتیان مدیر پزشکی سازمان لیگ فوتبال ایران در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: فیفا پروتکل‌های بازگشت به فوتبال را با کمک و همفکری سازمان بهداشت جهانی به فدراسیون‌های عضو ابلاغ کرد. این پروتکل ۱۹ صفحه‌ای تمامی تیم‌های حرفه‌ای، آماتور و پایه را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدوین این پروتکل براساس تحقیقات و مقالات تخصصی چاپ شده در حوزه ورزش، فوتبال و بیماری کوید ۱۹ است.

وی افزود: با توجه به این پروتکل می‌توان گفت که فیفا به همکاری فدراسیون‌های عضو با وزارت بهداشت هر کشور تاکید و اعلام کرده قوانین وزارت بهداشت کشور‌ها از اهمیت و احترام خاصی برخوردارند.

هراتیان تصریح کرد: مرکز پزشکی سازمان لیگ فوتبال ایران (ایفمارک) در حال ترجمه سریع این پروتکل بهداشتی و تلفیق آن با دستورات وزارت بهداشت کشورمان است تا این پروتکل به شکل کاربردی‌تر قابل اجرا شود. مشکلات تیم‌های حرفه ای، آماتور و رده‌های پایه در این پروتکل بهداشتی که از سوی فیفا تدوین شده قابل حل است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیفا فدراسیون فوتبال سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف زدن درباره کمبود دارو مهم‌تر است یا پوشش کارکنان داروخانه؟/وقتی وزارت بهداشت به جای تامین دارو به چیزهای دیگری فکر می‌کند! (فیلم)

عصر ایران ــ چند وقتی است پوشش کارکنان داروخانه‌ها از تامین دارو مهمتر شده است. به تازگی اخباری منتشر شده که می‌گفت سهمیه داروی داروخانه‌ها بستگی به حجاب کارکنان آن دارد.

گزارش را این‌جا ببینید

وزارت بهداشت بعد از آن خبر را تکذیب کرد و روابط عمومی وزارتخانه گفت منظور از این دستورالعمل  تفکیک پرسنل و مسئول فنی بوده است. حدود یک سال پیش هم خبر اجبار پوشیدن مقنعه  برای کارکنان داروخانه‌ها منتشر شد. انتشار این اخبار در حالی است که بیماران در ایران با معضل جدی کمبود دارو مواجهند و وظیفه وزارت بهداشت تامین دارو برای بیماران است. این گزارش را در این باره ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انتقاد شدید فاطمه هاشمی از وزارت بهداشت : چرا آمار مرگ و میر بیماران خاص را منتشر نمی‌کنید؟ هشدار وزارت بهداشت: سهمیه داروی داروخانه ها با توجه به وضع حجاب کارکنان تعیین می‌شود!

دیگر خبرها

  • حرف زدن درباره کمبود دارو مهم‌تر است یا پوشش کارکنان داروخانه؟/وقتی وزارت بهداشت به جای تامین دارو به چیزهای دیگری فکر می‌کند! (فیلم)
  • ماجرای محموله روغن آلوده و مسموم و تاریخ گذشته + واکنش وزارت بهداشت
  • وزیر امور خارجه: در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت روابط ایران و مصر هستیم
  • وزارت بهداشت : محموله روغن آلوده به سموم مجوز مصرف ندارد
  • امیرعبداللهیان: در مسیر تدوین نقشه راه برای بازگشت روابط طبیعی ایران و مصر هستیم
  • در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت روابط ایران و مصر هستیم
  • وزارت بهداشت: محموله روغن آلوده به سموم مجوز مصرف ندارد
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • خبر وحشتناک از وضع آب و هوایی زمین در سالی که گذشت