Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@03:41:42 GMT

سرانجام نام ‌گذاری خیابانی به اسم "مریم میرزاخانی"

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۵۳۸۶

سرانجام نام ‌گذاری خیابانی به اسم 'مریم میرزاخانی'

رویداد۲۴ محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون نام‌گذاری شورای شهر تهران در مورد نام‌گذاری خیابانی به نام مرحوم مریم میرزاخانی اظهارداشت: عدم نام‌گذاری خیابانی به نام این دانشمند ریاضی به خواست خانواده آن مرحوم بوده است.

وی با اشاره به فرجام نام‌گذاری خیابانی به اسم مرحومه مریم میرزاخانی، گفت: در زمانی پس از فوت مریم میرزاخانی با پدر مرحوم صحبت کردیم تا خیابانی را به اسم ایشان نام‌گذاری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پدر ایشان مخالفت صریح کرده و رضایتی در این خصوص نداشت؛ گویا خانم میرزاخانی نیز در زمان حیات‌شان علاقه‌ای به چنین مسأله‌ای نداشت. در نهایت به دلیل مخالفت پدر ایشان، این تصمیم اجرایی نشد.

بیشتر بخوانید: مریم میرزاخانی در کتاب درسی دانش‌آموزان آمریکایی +عکس

حق شناس افزود: آقای میرزاخانی در واکنش به احتمال نام‌گذاری خیابانی به اسم مریم میرزاخانی گفت که قدرت شما زیاد است اگر بخواهید این کار را انجام می‌دهید. اما خانواده ما با این کار موافق نیست و مخالفت خود را نشان خواهیم داد به همین دلیل شورا هم منصرف شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: در فضای مجازی این‌چنین شایعه شده که گویا پدر مرحوم میرزاخانی درخواستی در این زمینه نداشته و آدرسی از منزل ایشان هم در دسترس نیست در حالی که این خبر دروغ است و تأیید نمی‌شود.

منبع: فارس لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مریم میرزاخانی شورای شهر تهران نام گذاری خیابانی مریم میرزاخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کافا در مشت دختران زیر 19 سال

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های کافا، تیم ملی دختران زیر 19 سال ایران موفق شد در سومین دیدار خود از سد ترکمنستان بگذرد و حالا در آستانه قهرمانی این رقابت‌ها قرار بگیرد.

شاگردان جهان نجاتی که پیش از این ازبکستان و ترکمنستان را از پیش برداشته بودند، عصر امروز از ساعت 14:30 به وقت تهران، به مصاف تاجیکستان رفتند و در نهایت با 5 گل این تیم را از پیش برداشتند.

گلهای ایران را دقیقه ۱۵ مریم دینی، سمیه اسماعیلی دقیقه ۳۰، مریم دینی دقیقه ۷۴، تانیا جهانشاهی دقیقه ۸۲ و سمیه اسماعیلی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساندند.

همچنین بهترین بازیکن زمین تانیا جهانشاهی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی کافا در مشت دختران زیر 19 سال
  • فیلم/ استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟
  •  عربستان جلسه‌ای درباره آینده غزه برگزار می کند
  • عربستان میزبان مذاکرات چندجانبه درباره آینده غزه
  • (ویدئو) حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • ببینید | حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • عکس| تصویر دیده نشده از رضا داوودنژاد در روز دامادی‌اش
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • آژیر خطر در «کزوویم» به صدا درآمد/ مقابله قسام با اشغالگران
  • آب انبار تاریخی مریم آباد احیا می شود