Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@00:44:29 GMT

خبرنگار عربستانی ادعای ایران را رد کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۵۴۲۵

خبرنگار عربستانی ادعای ایران را رد کرد

به گزارش افکارنیوز،

سلطان المهوس، خبرنگار ورزشی سعودی خبر داد تاکنون 4 کشور به صورت رسمی برای میزبانی از جام ملت های آسیا 2027 کاندید شدند.

اخبار ورزشی- بنا به ادعای این خبرنگار عربستان ی تاکنون فدراسیون های عربستان، قطر ، هند و ازبکستان به صورت رسمی آمادگی خود برای میزبانی از این رقابت ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ادعای خبرنگار سعودی درحالیست که فدراسیون فوتبال ایران پیش از این اعلام کرده بود که رسما برای میزبانی از جام ملت های آسیا 2027 اقدام کرده است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عربستان قطر ایران جام ملت های آسیا عربستان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی سیلوا با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و این بازیکن دیگر تمایلی به حضور در سطح اول فوتبال اروپا ندارد و امیدوار است که بتواند فوتبالش را در کشور خودش به پایان برساند.

چند باشگاه برزیلی امیدوار بودند که بتوانند این ستاره چلسی را به عنوان بازیکن آزاد را به صورت رایگان در پایان فصل لیگ برتر انگلیس به خدمت بگیرند و حالا سایت گل خبر داده است که فلومیننزه با او به توافق شفاهی رسیده است.

این بازیکن به مدیران این باشگاه وعده داده است که در پایان فصل و در تاریخ ۳۰ ژوئن پس از پایان مهلت قراردادش با آبی‌های لندن به صورت رسمی به این باشگاه ملحق خواهد شد و از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

سیلوا پس از شکست چلسی در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی برابر منچسترسیتی به صورت رسمی اعلام کرد که تصمیمش را برای آینده گرفته اما جزئیاتی درباره این موضوع منتشر نکرد و حالا رسانه‌های برزیلی و انگلیسی فاش کردند که او در یک قدمی بازگشت به برزیل قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • ادعای صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها کذب است
  • ۸۰ کشور از ایران اکسپو استقبال کردند/ حضور هیات عربستانی
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • واکنش میرسلیم به ادعای تذکر رهبری به برخی مسئولان درباره گشت ارشاد /هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • اتهامات تتلو به صورت رسمی اعلام شد