Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@10:38:36 GMT

کشف کلاهبرداری میلیاردی تلفنی در خدابنده

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۵۵۴۵

کشف کلاهبرداری میلیاردی تلفنی در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از کشف کلاهبرداری تلفنی به مبلغ 2 میلیارد و 860 میلیون ریال دراین شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، محسن غنیمتی اظهار کرد: در پی وصول سه مورد شکوائیه مجزا مبنی بر کلاهبرداری تلفنی و انتقال وجه از حساب شکات، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: شاکیان پرونده در اظهارات خود بیان داشتند، شخصی از طریق تماس تلفنی و معرفی خود بعنوان نماینده یکی از اداره کل‌های استان، با ادعای فروش اقلام دارویی و بهداشتی مبلغ 2 میلیارد و 860 میلیون ریال از آن‌ها کلاهبرداری کرده است.

 غنیمتی افزود: با تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا حساب واریز مبالغ کلاهبرداری شده مسدود، متهم شناسایی و برای بررسی بیشتر به پلیس قتا انتقال شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در مواجه با ادله‌های پلیسی اقرار داشت شخصی با معرفی خود به عنوان دکتر با بنده تماس و اظهار داشت در قبال واریزی‌های انجام شده مبلغ 5 هزار دلار از صرافی خرید و در فرودگاه امام خمینی (ره) تحویل دهم.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در خاتمه با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی، گفت: با هماهنگی دادستانی همه مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شکات واریز و تلاش برای دستگیری هم دست متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس فتا شهرستان خدابنده پلیس کشف مقام انتظامی دستگیری هماهنگی فتا مبالغ کلاهبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری کلاهبردار ی که در پوشش خرید ضایعات عمده از شرکت‌ها با نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و پرداخت سود، ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا یاری امروز _سه‌شننبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه‌جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747293

دیگر خبرها

  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان