Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جوان لایپزیش گفت آنجا هیچکس از خروج تیمو ورنر "هورا" نمی گوید زیرا جدایی او تفاوت زیادی در کیفیت تیم ایجاد خواهد کرد. 

طرفداری - تیمو ورنر یک فصل درخشان دیگر را در لایپزیش می گذراند و با توجه به بند 60 میلیون یورویی فسخ قرارداد، مشتریان زیادی در اروپا دارد. به گزارش میرر، یولیان ناگلزمن که تیمش دوشنبه به مصاف کلن می رود، در این مورد گفت:

البته که در این مورد صحبت هایی داشته ایم اما اخیرا در این مورد با تیمو ورنر صحبت نکرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم او اکنون 34 گل و پاس گل در این فصل ثبت کرده است و باید اشاره کنم که دوست داریم او را نگه داریم. کیفیت او فوق العاده است. اگر او برای فصل بعد لایپزیش را ترک کند، کیفیت تیم تفاوت زیادی خواهد داشت؛ مانند این است که لواندوفسکی، بایرن مونیخ را ترک کند. هیچکس داد نمی زند: "هورا!" برای ما هم همینطور است. بایرن بدون لواندوفسکی به طور واضح ضعیف تر می شود و برای ما هم همینطور است. 

اینکه ما بخواهیم تیمو ورنر را نگه داریم، کاملا طبیعی است. او تا تاریخ خاصی بند فسخ قرارداد دارد و صادقانه بگویم، نمی دانم تاریخ آن چه زمانی است و اگر باشگاهی با او به توافق برسد، کاری نمی توان کرد. ما در این مورد کاری نمی توانیم بکنیم. او می داند چه شرایطی در لایپزیش دارد و می داند من چه تفکری در موردش دارم. من هم می دانم او چه کیفیتی دارد. 

یولیان ناگلزمن تلاش می کند تیمو ورنر را به ماندن متقاعد کند: 

او می تواند هر هفته بازی کند و این نشان می دهد چه اعتقادی به او دارم. به این ترتیب او می تواند پیشرفت زیادی کند. این شغل من است. باید این کار را انجام دهم. نمی دانم فایده ای دارد که هر روز به او بگویم که چه نظری دارم اما با رفتارم این را نشان می دهم که چه اهمیتی برایش قائلم. 

یک بازیکن فوتبال، نیاز دارد احساس کند که در حال پیشرفت است. اگر چنین چیزی نباشد، فایده ندارد به ماندنش اصرار کنیم. در نهایت خودش باید در مورد زندگی و فوتبالش تصمیم بگیرد. ما تابستان قبل و ژانویه هم همین بحث ها را داشته ایم و حالا دوباره تکرار می شود. من معمولا می دانم در هر موقعیتی چه بگویم اما اینجا، چیز تازه ای نمی توانم بگویم. بنابراین ترجیح می دهم با رفتارم او را به ماندن متقاعد کنم و در نهایت خودش تصمیم می گیرد چه کاری را دوست دارد. 

شایعات در مورد آینده ورنر بسیار زیاد است و تاکنون رسانه های مختلف از علاقه تیم های لیورپول، بارسلونا، منچستریونایتد، یوونتوس، اینتر و چلسی به او گفته اند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیمو ورنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم

دیدار دو تیم بایرن‌مونیخ و اشتوتگارت با پیروزی اشتوتگارت به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ و اشتوتگارت عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ودوم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اشتوتگارت به‌پایان رسید.

لئونیداس استرجیو در دقیقه ۲۹، جئونگ وو یئونگ در دقیقه ۸۳ و سیلاس کاتومپا اموومپا در دقیقه ۳+۹۰ گل‌های اشتوتگارت را به ثمر رساندند.

تک گل بایرن‌مونیخ را هری کین در دقیقه ۳۷ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت کد خبر 750534

دیگر خبرها

  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • مارکو روزه: هدایت بایرن مونیخ؟ آن‌ها بدون مارکو روزه هم می‌توانند اوضاع فعلی را پشت سر بگذارند