Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، نیرو‌های تحت امر دولت وفاق ملی لیبی اعلام کردند که در روز یک‌شنبه مواضع نیروهای تحت امر خلیفه حفتر در فرودگاه طرابلس را مورد حمله قرار داده‌اند. در پی این حمله، ۳ وسیله نقلیه زرهی متعلق به نیروهای تحت امر حفتر مورد هدف قرار گرفته‌اند.

همزمان سخنگوی ارتش دولت وفاق ملی لیبی اعلام کرد به نیروهای تحت امر حفتر این امکان را داده شده است که سلاح خود را زمین بگذارند و تسلیم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت وفاق گفته که در مجازات این افراد تخفیف قائل خواهد شد.

دولت وفاق ملی که از سوی سازمان ملل مورد پذیرش است، از آوریل ۲۰۱۹ مورد حمله نیرو‌های تحت امر حفتر قرار گرفته است. دولت عملیات «طوفان صلح» را از ۲۶ مارس برای مقابله با حملات خلیفه حفتر به پایتخت آغاز کرده است.

در حالی که فرانسه، مصر، روسیه و امارات از حفتر به طور مستقیم یا غیرمستقیم پشتیبانی می‌کنند، ترکیه حامی دولت وفاق ملی لیبی است.

پس از برکناری حکومت قذافی در سال ۲۰۱۱، دولت جدید لیبی در سال ۲۰۱۵ با توافق سیاسی ذیل نظارت سازمان ملل تأسیس شد. نیرو‌های غیرقانونی حفتر در شرق لیبی حملات بی شماری را برای اشغال طرابلس طی ماه‌های اخیر ترتیب داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خلیفه حفتر فائز السراج دولت وفاق ملی دولت وفاق ملی تحت امر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان از اعزام ۲۵۵ نفر از زائران بیت الله الحرام به سرزمین وحی از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس پس از وقفه ۹ ساله خبر داد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077073 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • خلیج فارس باعث تقویت وفاق ملی در ایران شده است
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر