Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال مونشن گلادباخ با پیروزی ۴ بر یک مقابل یونیون برلین به رده سوم جدول صعود کرد.

در این دیدار که از ساعت ۱۸ به وقت ایران آغاز شد، نویهاوس دقیقه ۱۷، مارکوس تورام دقایق ۴۱، ۵۹ و آلاسان پلیا دقیقه ۸۱ برای گلادباخ گلزنی کردند. در طرف مقابل سباستین اندرسون دقیقه ۵۰ تک گل یونیون را وارد دروازه حریف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلادباخ با این پیروزی ۵۶ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول صعود کرد. آن‌ها در صورت شکست لایپزیگ در بازی فرداشب مقابل کلن، این رده را حفظ خواهند کرد. تیم یونیون برلین هم با ۳۱ امتیاز همچنان چهاردهم است.

لازم به ذکر است آلاسان پلیا با یک گل و ۲ پاس گلی که در این مسابقه ارسال کرد، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. 

از ساعت ۲۰:۳۰ هم ۲ تیم دورتموند و پادربورن به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی با برتری ۶ بر یک دورتموند به پایان رسید.

زنبور‌ها با این پیروزی ۶۰ امتیازی شدند و همچنان در جایگاه دوم هستند. پادربورن هم با این باخت در رتبه آخر جدول بوندسلیگا قرار گرت.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بوندسلیگای آلمان دنیای فوتبال فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله نیمه نهایی برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای والیبال ایتالیا تیم ورونا در شب خوب امین اسماعیل نژاد با نتیجه سه بر یک از سد مودنا گذشت و به بازی برای کسب رتبه پنجم صعود کرد.

در این دیدار ورونا ست های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 19 پیروز شدند و مودنا نیز ست سوم را با نتیجه  25 بر 23 برد.

در این مسابقه امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی ورونا شب درخشانی داشت و هجده امتیاز برای تیمش کسب کرد. اما امتیاز آورترین بازیکن ورونا بازهم نوموری کیتا با بیست امتیاز بود.

ورونا با این برد حالا برای کسب رتبه پنجم باید به مصاف لوبه برود که بازی بسیار سختی برای یاران امین اسماعیل نژاد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی