Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

سارا فلاحی  با اشاره به تصمیم ترامپ برای خروج از سازمان جهانی بهداشت، گفت: ترامپ بعد از روی کار آمدن شروع به اوبامازدایی کرد چرا که اوباما در دوره خود قصد داشت با همکاری با سازمان های بین المللی منافع این کشور را تأمین کند.

نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداول در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس با بیان اینکه اوباما از طریق سازمان ملل و چندجانبه گرایی بود که توانست با ایران مذاکره کند، عنوان کرد: بعد از آن بود که از طریق نهادهای بین المللی ایران را محدود کرد اما ترامپ بعد از روی کار آمدن از سازمان های بین المللی خارج شد و تعیین کرد که باید به سمت رابطه دوجانبه با سازمان ها برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه با بیان اینکه تهدید ترامپ به خروج از سازمان بهداشت جهانی با این هدف است که نظم جهانی مبتنی بر یکجانبه گرایی را راهبری کند، اظهار داشت: آمریکا در جریان مذاکرات حداکثر منافع را برای خود در نظر می گیرد و منفعت هیچ کشور دیگری برای او مهم نیست.

فلاحی ادامه داد: آمریکا در همین راستا مانع حرکت و رشد چینی ها می شود چرا که معتقد است اگر چین با این سرعت به حرکت خود ادامه دهد به هژمونی تبدیل می شود که آمریکا از آن هراس دارد لذا برای توقف این کشور هر اقدامی می کند.

این نماینده مردم از استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: خروج آمریکا از سازمان جهانی بهداشت قطعا شیوع کووید 19 را به سمت پایان نخواهد برد و باعث تشدید آن می شود به خصوص که آمریکا یک ششم تعداد مبتلایان به کرونا را در خود جای داده است./

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه 1403، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم 10 هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • واعظی: روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا به چه معناست؟
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ