Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@08:06:12 GMT

دمای هوا به بیش از ۴۹ درجه می رسد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۶۱۳۱

دمای هوا به بیش از ۴۹ درجه می رسد

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: با بررسی مدل‌های هواشناسی افزایش هوا همچنان در استان خوزستان ادامه دارد و دمای هوا به بیش از ۴۹ درجه خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد سبزه زاری گفت: طبق بررسی مدل‌های هواشناسی از فردا تا آخر هفته روند افزایش دما را در استان خوزستان نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه وقوع دماهای ۴۹ و بالاتر از روز سه‌شنبه به بعد دور از انتظار نیست، افزود: تا روز دوشنبه وزش بادها به ویژه در مناطق غربی، مرکزی و جنوبی استان متوسط تا شدید بوده و سبب برخاستن گرد و خاک موقت در این مناطق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با اشاره به اینکه در این ایام شمال خلیج‌فارس مواج است، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۴۸ درجه و گتوند با ۲۲ درجه گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرهای استان بوده‌اند.

سبزه زاری در خصوص میزان رطوبت در شهرهای استان گفت: حداکثر رطوبت در ۲۴ ساعت گذشته کشاورزی اهواز ۷۶ درصد و ماهشهر ۶۰ درصد بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دمای هوا استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تاکامی کارشناس هواشناسی از استقرار هوای پایدار و آسمانی صاف و آفتابی تا اواسط هفته پیش رو در این استان خبر داد.

او با اشاره به روند افزایش دما در استان افزود: دمای هوای استان هم در این مدت در مناطق مرکزی و شرقی استان تا حدود ۳۰ درجه افزایش خواهد یافت.

تاکامی همچنین تصریح کرد: تغییرات احتمالی در پیش بینی جوی، روز‌های آینده اعلام می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود: دریا نیز امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

تاکامی گفت: دیروز قراخیل، بابلسر، آمل، ساری و جویبار با دمای ۲۵ درجه گرم‌ترین و امروز بلده با دمای یک درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین مناطق استان بودند. 

دیگر خبرها

  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • اوج گیری گرما در اروند