Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رییس فدراسیون جودو در خصوص این که شورای راهبردی جودو چه مسئولیتی دارد، گفت: از بدو ورودم به فدراسیون جودو، این فدراسیون با فراز و نشیب‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و متاسفانه دو موضوع مهم در شرایط جودوی ایران تاثیر داشت، موضوع اول تعلیق ناعادلانه فدراسیون و دیگری بحث کرونا بود که فدراسیون را فلج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من از ابتدا از بزرگان جودو در فدراسیون استفاده کردم و از مشورت و تواناییشان استفاده کردم و به این امر اعتقاد دارم که یک سری مسائل را به شخصه نباید تجربه کنم و باید از تجربه بزرگان استفاده کنم. در حال حاضر استاد مدنی و استاد کیهان در کنار من هستند و سردار درخشان به عنوان فردی کار کشته که در بعد بین المللی از تجربه‌ی بالایی برخوردار است و باید از تمام پتانسیل جودوی ایران در جهت رفع تعلیق استفاده کنیم.

سردار درخشان در دو ماهه گذشته بسیار ارتباط نزدیک و تنگاتنگی را با ما برقرار کرد و با توجه به اضافه شدن بخش دفاع شخصی در فدراسیون جودو خلائی در فدراسیون ایجاد شده بود که به این فکر افتادیم شورای راهبردی را راه اندازی کنیم و از تجارب سردار درخشان استفاده کنیم و یک سند چشم اندازی را تدوین کنیم و بتوانیم کاری بزرگ برای فدراسیون جودوی کشورمان انجام دهیم تا بتوانیم از این روزمرگی خارج شویم.

وی تصریح کرد: قطعا از لحاظ فنی، اقتصادی و از همه مهمتر بین المللی و با توجه به حضور ۱۴ ساله سردار درخشان به عنوان رییس فدراسیون جودو می‌تواند کمک حال فدراسیون باشند.

میر اسماعیلی که با برنامه " گل طلایی" رادیو جوان گفتگو می‌کرد پیرامون اختلاف نظر با سردار درخشان گفت: همه اختلاف سلیقه‌ها وقتی که بحث منافع ملی در پیش باشد از بین می‌رود و کنار گذاشته خواهد شد و نه من و نه سردار درخشان دنبال منافع شخصی نیستیم و تمام قدرتمان را متمرکز کرده ایم که به نفع جودوی کشور اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی در مورد آمادگی فدراسیون پیرامون دادگاه cas که در شهریور ماه تشکیل جلسه می‌دهد گفت: دستمان خالی نیست، ولی در این شرایط کار بسیار سخت است و با وجود تلاش زیادی که انجام داده ایم برای من درک این موضوع سخت است که چند ورزشکار ایرانی به وطنشان پشت کنند و شرایطی را رقم بزنند که بر علیه کشورشان رای صادر شود، افرادی که آن طرف مرز‌های ایران هستند هجمه‌ای را علیه سردار درخشان راه انداخته اند و با توجه به ارتباط خوبی که سردار درخشان با فدراسیون جهانی دارند آن‌ها را ناراحت کرده است و دنبال سنگ اندازی هستند.

رئیس فدراسیون جودو در پایان خاطرنشان کرد: در پایان با دست پر به دادگاه خواهیم رفت و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم و وکیل بسیار خوبی که توانسته است لایحه‌ای بسیار خوب را تنظیم کند در کنار ما است و همچنین محمدرضا داورزنی، مجید زارعیان و نصراله سجادی به عنوان شاهد ما را همراهی می‌کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون جودو آرش میر اسماعیلی فدراسیون جودو سردار درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست

به گزارش قدس آنلاین، حمید درخشان ، در ارزیابی از وضعیت تیم پرسپولیس برای بازی با تیم آلومینیوم اراک در جام حذفی اظهار کرد: پرسپولیس اکنون شرایط خوبی دارد. ممکن است تا حدودی بازی برای پرسپولیس سخت باشد به دلیل اینکه بازی در زمین حریف برگزار می شود و بازیکنان آلومینیوم انگیزه مضاعفی برای بازی مقابل پرسپولیس دارند. به هر صورت چون حذفی است و با سایر بازی‌ها فرق می‌کند، تیم‌ها باید خیلی با احتیاط و تمرکز بالا بازی کنند تا از گردونه بازی‌ها خارج نشوند.

وی افزود: بازی با آلومینیوم بازی راحتی برای پرسپولیس نیست اما این توانایی را دارد که در اراک، آلومینیوم را شکست دهد تا مدعی قهرمانی جام حذفی نیز باشد چون توانایی‌های خوبی دارد و رو به جلو حرکت می کند و هماهنگ‌تر شده است. هرچند کار سختی را پیش رو دارد اما شکست این تیم غیرممکن نیست و می‌تواند از این میدان نیز پیروز بیرون بیاید.

این پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به اینکه همیشه آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس در بازی خانگی بوده گفت: همیشه این طور نبوده، پرسپولیس بعضی وقت‌ها در شرایط بدی به این تیم خورده که سبب گره خوردن بازی شده است آن هم در شرایط بد پرسپولیس. در شرایط خوب پرسپولیس این تیم همیشه بازی را برده و این طور نبوده که پرسپولیس را اذیت کند.

درخشان خاطرنشان کرد: آلومینیوم تیم قابل احترام و خوبی است و پرسپولیس قطعا بازی سختی برابر این تیم خواهد داشت. امیدوارم بازی خوبی را ارائه دهد تا به نتیجه قابل قبولی دست پیدا کند. درست است که پرسپولیس شرایط خوبی دارد اما عالی نیست؛ اشکالاتی دارد که امیدوارم تا روز بازی برطرف شود اما در مجموع پرسپولیس الان بخت زیادی برای برد دارد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: تیمی که قصد قهرمانی دارد باید در تمام جام‌ها موفق عمل کند و تمرکزش تنها برای پیروزی در یک جام نباشد. این طور نیست که بگوییم لیگ برتر را جدی بگیرید اما برای جام حذفی برنامه نداشته باشید. فلسفه قهرمانی این است که در تمام جام‌ها موفق عمل کنی.

وی در پایان در خصوص تیم آلومینیوم نیز گفت: آلومینیوم تیم خوب، جوان و دونده‌ای است و انگیزه زیادی برابر پرسپولیس دارد و مطمئنا کار را برای پرسپولیس سخت خواهد کرد اما پرسپولیس می‌تواند برنده دیدار باشد.

دیگر خبرها

  • به دخترم برای تعلیق از دانشگاه افتخار می‌کنم | ویدئو
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد
  • تحریم های آمریکا ظالمانه است
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • تعلیق رهاسازی پساب فوکوشیما در دریا
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد