Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس جمهور آمریکا تهدید کرده است گروه ضد نژادپرستی آنتیفا را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهد. تاریخ انتشار: 23:20 - 11 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۴۰۱

خبرگزاری میزان - دونالد ترامپ، با انتشار رشته توییتی از اقدامات گارد ملی آمریکا در سرکوب معترضان به قتل جورج فلوید، شهروند سیاه پوست آمریکایی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ ضمن تبریک به گارد ملی آمریکا برای سرکوب آنتیفا( جنبش چپ مستقل ضد نژاد پرستی) تاکید کرده است این اقدام باید همان شب نخست آغاز اعتراضات توسط شهردار مینه پلیس انجام میشد.

ترامپ از دیگر شهرها و ایالت هایی که توسط دموکرات ها اداره می شوند خواسته است قبل از اینکه خیلی دیر شود، از نیروی گارد ملی استفاده کنند. 

ترامپ همچنین در توییت دیگری تهدید کرده است، که گروه آنتیفا را در لیست گروه های ترویستی قرار خواهد داد. 

جورج فلوید، شهروند سیاه پوست آمریکایی بود که هفته گذشته به دلیل رفتار خشونت آمیز مامور پلیس مینه پلیس جان خود را از دست داد. پس از مرگ فلوید، اعتراضات فراوانی در شهرهای مختلف آمریکا شکل گرفته و حتی در برخی مناطق گارد ملی وارد عمل شده و حکومت نظامی اعلام شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جورج فلوید ترامپ گارد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود
  • افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • استقرار اتوبوس‌های زندان در محوطه دانشگاه کلمبیا
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است