Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:21:12 GMT

هدف بایرن مونیخ فتح سه گانه است

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۶۴۰۳

هدف بایرن مونیخ فتح سه گانه است

بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن هدف این تیم را فتح سه گانه توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین پاوارد با گلزنی برابر دوسلدورف نقش مهمی در برتری 0-5 تیمش در دیدار دیشب و نزدیک شدن به فتح بوندسلیگا ایفا کرد. پاوارد که در اولین فصل حضور خود با این باشگاه 39 بازی انجام داده و 5 گل به ثمر رسانده است، مدعی شد در این تیم رویاهای بزرگی در سر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنجامین پاوارد گفت: "ما تیم خیلی خوبی داریم. ما در جام حذفی و بوندس لیگا عملکرد خوبی نشان داده ایم و باید همینگونه ادامه دهیم. بایرن باید هر سال باید قهرمان و دی اف بی پوکال شود. ما رویای لیگ قهرمانان را در سر داریم و به دنبال فتح سه گانه هستیم.

 

 

فکر می کنم از زمانی که در بایرن بازی می کنم از نظر دفاعی و به ویژه شرکت در حملات پیشرفت کرده ام. من باید به گلزنی ادامه دهم، زیرا این این نقطه ضعف من در گذشته بود. من در این زمینه پیشرفت کرده ام، اما وظیفه اولم عملکرد خوب در بخش دفاعی است. هدف خاصی وجود ندارد. هدف این است که تا حد ممکن پیش بروم، در ترکیب ثابت قرار گیرم و فاتح عناوین زیادی شوم.

 

من قراردادی پنج ساله با بایرن امضا کرده ام. من بازی می کنم و همه کار خواهم کرد تا بیشتر پیشرفت کنم. می خواهم عناوین زیادی کسب کنم، هنوز نمی دانم در آینده چه چیزی رخ می دهد، اما می دانم که در فوتبال همه چیز می تواند خیلی سریع پیش برود، اما من از خودم خیلی سؤال نمی کنم."

بایرن مونیخ بنجامین پاوارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ بنجامین پاوارد بنجامین پاوارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس

جنگ ستارگان در سراسر جهان طرفداران پرشماری دارد.

طرفداری | باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی جنگ ستارگان یک طرح گرافیکی منتشر کرد.

هر ساله 4 می (15 اردیبهشت) به عنوان روز جهانی جنگ ستارگان (استار وارز) شناخته می‌شود. جنگ ستارگان یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های تاریخ سینماست که از بدو ورودش به سینما در سال 1977، نظر خیلی از مخاطبان و منتقدان را به شدت به خود جلب کرد. تا کنون 9 فیلم اصلی در قالب 3 سه‌گانه از جنگ ستارگان منتشر شده و در مجموع 8/5 میلیارد دلار فروش جهانی داشته‌است. باشگاه بایرن مونیخ با انتشار یک طرح گرافیکی جالب به روز جهانی جنگ ستارگان واکنش نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس