Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود از شهرداری مشهد خواست با عدم افزایش قیمت بلیت اتوبوس و مترو از اقشار متوسط و ضعیف مشهد حمایت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در پی تصمیم شورای شهر مشهد برای افزایش نرخ حمل و نقل عمومی از ۱۵ خرداد سال جاری، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نوشت: در مسئله افزایش قیمت بلیت مترو و اتوبوس به شهرداری حق می‌دهم، چراکه حتما در سال جدید هزینه نگهداری، تعمیر ناوگان موجود و تامین ناوگان جدید نسبت به سال قبل افزایش داشته، اما واقعیت این است که جمع مبلغ افزایش داده شده گرهی از مشکلات شهرداری باز نمی‌کند. 

بنابراین انتظار می‌رود همان‌طور که شهرداری مشهد در دوره شیوع کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی و مشارکت در تامین آنها از شهروندان مشهدی حمایت کرد، اکنون نیز با افزایش ندادن قیمت بلیت اتوبوس و مترو در سال جاری از اقشار متوسط و ضعیف مشهد حمایت کند، چون شهرداری در این زمینه نیز ماموریت دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مشهد افزایش قیمت شهرداری بلیت مترو و اتوبوس قیمت بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایش تقاضا در ایام میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ع) و ‎دهه کرامت، از تاریخ ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت، روزانه سه رام ‎ قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد مقدس پیش‌بینی شد. وی  گفت: بلیت این قطار‌ها از چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکو‌های اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رئیس فراکسیون کارگری مجلس: درخواست ابطال مصوبه دستمزد کارگران به دیوان عدالت اداری داده شده
  • عدالت اجتماعی برای شب بازارهای مشهد، دردسرساز شد 
  • آغاز فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • بیلبورد‌های شهرداری تهران در حمایت از خرید اتوبوس از چین
  • درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی مافیای پسماند در تهران
  • هنری که لاکچری شده!
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی