Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، عزیز الله مهدیان در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان بهزیستی و قرارگاه خاتم الانبیاء برای احداث 1500 واحد مسکونی مددجویان در جمع خبرنگاران افزود: حداکثر تا پایان مهرماه امسال واحدهای مسکونی زلزله زده که سال گذشته دچار آسیب و خسارت شدند تکمیل شده و تحویل متقاضیان می شود.

وی اضافه کرد: در سراسر کشور 5 میلیون و 800 واحد مسکونی روستایی وجود دارد که از این تعداد بیش از 2 میلیون و 350 هزار واحد در قالب مسکن روستایی، بهسازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بهسازی 2 میلیون و 350 هزار واحد مسکونی روستایی با همت بنیاد مسکن و با تهیه نقشه و انجام خدمات مهندسی انجام شده است.
معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: سالانه 200 هزار واحد مسکونی روستایی توسط بنیاد مسکن احداث می شود.

وی افزود: از 200 هزار واحد مسکونی روستایی و همچنین شهرهای کوچک، تاکنون 102 هزار واحد تسهیلات ساخت دریافت کرده اند و از این تعداد 42 هزار واحد آن تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: واحد مسکونی روستایی هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد سه شنبه شب در نشست با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بوشهر و مدیر بنیاد مسکن شهرستان دشتستان اظهار داشت: مهم‌ترین چالش پیش‌روی طرح تسهیلات مسکن روستایی در بخش آب‌پخش مربوط به مالکیت اسناد اراضی مسکونی است که به رغم پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تعیین تکلیف مالکیت اراضی مردم آب‌پخش، هنوز نتیجه عملی مطلوبی در این زمینه حاصل نشده است.

بخشدار آب‌پخش با اشاره به تبلیغات صورت گرفته افزود: حجت السلام خداداد رضایی امام جمعه محترم آب‌پخش، بخشداری، شهرداری و دهیاری‌های این بخش تبلیغات لازم در خصوص ترغیب مردم برای دریافت تسهیلات را انجام داده‌اند اما شرایط سخت اعمال شده توسط بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی یکی از مشکلات عمومی مربوط به این طرح است که منجر به کاهش انگیزه مردم در خصوص دریافت این تسهیلات شده است.

کد خبر 6093643

دیگر خبرها

  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود