Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@20:24:36 GMT

سیروس مقدم با «چک برگشتی» در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۶۸۹۸

سیروس مقدم با «چک برگشتی» در تلویزیون

مجموعه تلویزیونی «چک برگشتی» به کارگردانی «سیروس مقدم» از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛این مجموعه 15 قسمتی داستان یک دوره انتخابات مجلس و نامزد آن است . «دکتر مشرفی» یکی از کانادیدهای مجلس است که مشاور او «لطیف» باید هرماه بابت مهریه همسر سابقش «رویا» دو سکه به او بدهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت سکه و البته مشکلات شغلی لطیف باعت ایجاد دردسرهای مضاعفی برای دکتر مشرفی شده است و .....

این سریال که بر اساس فیلم نامه ای از «محسن تنابنده» ساخته شده است جایگزین سریال «صاحبدلان» در برنامه پخش کانال آذری شبکه سحر است. 

سلیمان فرض علی اف زبانگردانی و دوبله این سریال به زبان آذری را برعهده داشته است وامیر جعفری ، هدایت هاشمی ، ریما رامین فر ، هومن برق نورد ، بهاره رهنما ، یوسف صیادی ، امیر غفارمنش ، یوسف صیادی و امیرحمیدزاده درآن نقش آفرینی کرده اند. 

مجموعه تلویزیونی «چک برگشتی» هر روز از ساعت 15:30 به وقت تهران در مدت زمان 40 دقیقه با تهیه کنندگی الهام غفوری بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیروس مقدم معاونت برون مرزی چک برگشتی شبکه سحر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوانندگی اختصاصی و جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هدیه دور از انتظار سامان احتشامی برای مهران مدیری (فیلم) کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه (فیلم) رقص هندی حامد آهنگی با کفش‌های عجیبش (فیلم)

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • خوانندگی اختصاصی و جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی (فیلم)
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • «عمه فائقه» سریال یوسف پیامبر بعد از ۲۰ سال چه شکلی شده است؟ /عکس
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون