Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با تأکید بر حمایت‌های دولت از مشاغلی که در زمان شیوع کرونا با مشکلات جدی مواجه شدند، اظهار کرد: قریب به ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بیمه‌شدگان آسیب‌دیده از کرونا گلستان اختصاص یافت که شرایط اعطای آن از طریق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام خواهد شد.

هادی حق‌شناس عصر یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تصریح کرد: متأسفانه مشاغل بسیاری در ۳ ماهه گذشته از شیوع کرونا آسیب‌دیده‌اند و دولت تدبیر و امید تلاش کرده با اعطای یک‌میلیون تومان به خانواده‌هایی که یارانه دریافت می‌کنند و یا از طریق طرح کمک مؤمنانه همراهی لازم را با مردم داشته باشد و اعطای تسهیلات به بیمه‌شدگان آسیب‌دیده از کرونا نیز در همین قالب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی طرح‌ها در سفر رئیس‌جمهور به گلستان مصوب شده و منابع اعتباری آن هم تأمین‌شده و تلاش داریم با پرداخت هرچه سریع‌تر تسهیلات این پروژه‌ها عملیات اجرایی آن آغاز شود.

استاندار گلستان یادآور شد: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان قریب به ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در سال گذشته در قابل کارگروه تسهیل، بازسازی و نوسازی و تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق‌شناس ادامه داد: استان گلستان با پرداخت ۴۷۳ میلیارد تومان به ۱۱۹ واحد رتبه هشتم کشور را در اعطای تسهیلات کارگروه تسهیل را کسب کرده و همچنین در تسهیلات تبصره ۱۸ نیز، گلستان با پرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان به ۱۸ طرح رتبه هشتم را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی در قالب بازسازی و نوسازی، استان با پرداخت ۱۲۲ میلیارد تومان به ۴۲ طرح در جایگاه سوم کشور قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کروناویروس گلستان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم