Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:37:11 GMT

استفاده از ظرفیت بسیج برای نظارت بر بازار شاهرود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۷۵۸۳

استفاده از ظرفیت بسیج برای نظارت بر بازار شاهرود

به گزارش خبرنگار مهر، نادر فخری صبح دوشنبه در نشست شورای تعزیرات حکومتی شاهرود که به میزبانی فرمانداری شهرستان برگزار شد، ضمن بیان اینکه امضای تفاهم‌نامه‌ای بین صنعت، معدن و تجارت و همچنین سپاه ناحیه برای همکاری و استفاده از ظرفیت خوب بسیج و سپاه در راستای نظارت بر اصناف شهرستان در دستورکار قرار گیرد، بیان کرد: این کار به ارتقای نظارت بر بازار منجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین برای نظارت بر حسن انجام وظایف بازرسان باید دفتر مدیریت نظارت تهیه شود تا هرماه گزارش بازرسی‌های صورت گرفته اعم از بازرسی‌های اتحادیه‌ها، اصناف و بازرسی نهایی اداره صمت در آن ثبت شود.

معاون استاندار سمنان ضمن بیان اینکه برخی اصناف موجودی انبار خود را در سامانه ثبت نکردند، تصریح کرد: تمامی اصناف شهرستان باید تا تاریخ هفدهم خرداد ماه موجودی انبار خو را در سامانه ثبت کنند و هر واحد صنفی که این کار را انجام ندهد به عنوان محتکر و اخلالگر نظام بازار و اقتصادی به مراجع قضائی معرفی می‌شود.

فخری با بیان اینکه باید از ظرفیت دهیاری‌ها در روستا نیز استفاده شود، ابراز داشت: ۶۶ دهیار می‌توانند به عنوان بازرس تعزیرات بر واحدهای صنفی هر روستا نظارت و گزارش لازم را ارائه دهند از سوی دیگر هر واحد صنفی که تکرار تخلف داشته باشد علاوه بر تعطیلی مغازه، بنری هم برسر در آن نصب خواهد شد.

کد خبر 4938846

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شاهرود نظارت بر بازار ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند ستاد مقابله با کرونا یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ حجاج شاهرود

دریافت 44 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با پیش از ظهر شنبه همایش بزرگ حجاج شاهرودی در سالن البرز شرقی برگزار شد. گزارش اختصاصی مهر را از این همایش مشاهده می‌کنید.

کد خبر 6096308

دیگر خبرها

  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر
  • همایش بزرگ حجاج شاهرود