Web Analytics Made Easy - Statcounter

طمیمیان از برگزاری دوره‌های کارآفرینی وبینار به‌صورت آنلاین در منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: ین وبینارها در ابتدا به‌صورت عمومی جهت ایجاد انگیزه، ایده‌پردازی و آشنایی علاقه‌مندان با مشاغل نوپا برگزار و سپس دوره‌های تخصصی در نظر گرفته می‌‌شود.

«قدرت‌الله طمیمیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: با توجه به همه‌گیری پاندمی ویروس کرونا و آسیب‌دیدن بسیاری از مشاغل و کسب‌وکارها در اثر پیامدهای این بیماری، برگزاری دوره‌های کارآفرینی و استارتاپی به‌صورت آنلاین گامی در جهت حمایت از مشاغل کوچک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: با توجه به شرایط اقتصادی موجود که بیماری کووید ۱۹ در اکثر نقاط جهان ایجاد کرده، آموزش‌های لازم جهت راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوین می‌تواند نقش موثری در اقتصاد خانواده‌ها داشته باشد.

 

وی اضافه کرد: در همین راستا «مرکز نوآوری اروند» تک با حمایت و همکاری معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، اقدام به برگزاری وبینار آموزش راه‌اندازی کسب‌وکار به‌صورت رایگان کرده‌اند.

 

طمیمیان به نحوه برگزاری این دوره‌ها که توسط متخصصان به‌نام و فعالان مرتبط با هر برنامه تدریس می‌شود اشاره کرد اذعان داشت: این وبینارها در ابتدا به‌صورت عمومی جهت ایجاد انگیزه، ایده‌پردازی و آشنایی علاقه‌مندان با مشاغل نوپا (استارتاپ) طی یک برنامه سه‌هفته‌ای برگزار و پس از آن دوره‌های تخصصی در نظر گرفته می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این وبینارها از ساعت 16 الی 19 در روزهای فرد طی سه هفته تدریس می‌شود و در پایان گواهی حضور در وبینار از طرف مرکز نوآوری اروند تک به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: راه اندازی کسب و کار کرونا ویروس منطقه آزاد اروند مشاغل کارآفرینی منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود