Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فنی تیم‌های کشتی آزاد گفت: بهترین زمان برگزاری لیگ‌های کشتی مرداد و شهریور است.

به گزارش خبرگزاری فارس، محسن کاوه درباره برنامه‌های پیش روی کشتی اظهار داشت: در جلسه ای که فدراسیون کشتی برای بررسی تقویم فنی تیم های ملی کشتی برگزار کرد، بنده و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی حضور داشتیم و در مورد زمانبدی مسابقات و چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی تصمیم گیری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط برگزاری لیگ کشتی افزود: با توجه به بررسی تمامی جوانب و همچنین درنظر گرفتن زمانبندی چرخه انتخابی تیم های ملی، بهترین زمان ممکن برای برگزاری لیگ های برتر کشتی آزاد و فرنگی مرداد و شهریورماه بود که تصمیم بر این شد که در صورت صدور مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، این رقابت ها از اول مردادماه آغاز شود.

کاوه در مورد حضور کشتی گیران در رقابت های لیگ تاکید کرد: اولا باید بگویم که حضور کشتی گیران در لیگ اجباری نیست و فدراسیون کشتی به دنبال آن است که از طریق رایزنی با باشگاه ها و حضور تیم ها در لیگ، بتواند از نظر مالی به کشتی گیران و مربیان کمک کند و شاید برخی از کشتی گیران بخواهند از رقابت های قهرمانی کشور کار خود را شروع کنند.

وی ادامه داد: وظیفه ما این است که یک شرایطی را مهیا کنیم که کشتی گیران و مربیان بتوانند از حضور در لیگ درآمدزایی داشته باشند.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد در مورد شرایط آماده سازی کشتی گیران به منظور حضور در رقابت های کشتی بیان کرد: توصیه ما به کشتی گیران این است که اگر قرار است قهرمان شوند باید در این شرایط، مدیریت بحران داشته باشند و با انجام تمرینات انفرادی به یک آمادگی نسبی برسند و این برمی گردد به هوش، ذکاوت، پشتکار و شرایط محیطی یک کشتی گیر، در حال حاضر کاری از دست کسی برنمی آید و خود کشتی گیر باید بتواند برای خودش کاری کند.

کاوه در مورد کاندید شدن پرویز هادی برای ریاست هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی گفت: این کار را به صلاح وی نمی دانم، چراکه یکی از شانس های ملی پوش شدن سنگین وزن ما پرویز هادی است و طی این سال ها زحمات بسیار زیادی را در اردوها متحمل شده است و بهتر است به فکر کشتی گرفتن باشد.

وی که با سایت فدراسیون کشتی گفت‌وگو کرده، خاطرنشان کرد: ما یک برنامه پیش بینی کرده ایم که براساس مجوز برگزاری مسابقات از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش است و اگر این اتفاق نیافتد، باید بهترین شرایط را برای انجام برنامه های خود درنظر بگیریم و در مورد آن تصمیم گیری کنیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی ورزش کاوه تیم های ملی کشتی گیران ملی کشتی رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما، در حال برگزاری است.

بنابر روایت ایسنا، در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند که به ترتیب در ادامه اسامی آن‌ها آمده است:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی

میرجلیلی پس از کسب این جایزه، گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا

وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد، گفت: از مردم تشکر می‌کنم که این صحنه ماندگار را رقم زدند و برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار) : تیم ملی هاکی بانوان

سنایی، کاپیتان تیم ملی هاکی بانوان ایران در این رابطه، بیان کرد: خوشحالیم که دختران خود را دیدید از مردم، وزیر ورزش و صداوسیما که به دیدن شدن ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و زنانه جنگیدیم تا توانایی زنان را نشان دهیم و همیشه به این مسئله افتخار می‌کنیم.

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

منصور بیک‌وردی پس از دریافت جایزه تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به پا برهنه‌های فوتبال ساحلی داشته باشد.

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار ایران با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که لایق این مهم شدم، گفت: از هموطنان عزیزم تشکر می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899294

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • پس از باران/ جاده -یزد مهریز+فیلم
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • سیلاب بهاری در جاده سه چاهون بافق+فیلم
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!