Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:23:52 GMT

فرودگاه خرم‌آباد میزبان جشنواره ورزش‌های هوایی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۷۹۲۷

فرودگاه خرم‌آباد میزبان جشنواره ورزش‌های هوایی

علی کاملی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هدف عمده جشنواره ورزشهای هوایی رونق گردشگری، افزایش اشتغال و جذب سرمایه گذار در بخش صنعت هوانوردی عمومی است.

وی با اشاره به همکاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در برگزاری این رویداد تصریح کرد: ۳۰ اردیبهشت امسال نخستین ناوگان هوانوردی عمومی وارد این فرودگاه و پروازهای آزمایشی عملیاتی آن با موفقیت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاملی اظهار داشت: شرکت مربوطه این هواپیما بدو ورود به خرم آباد و انجام یک چک پروازی به منظور شناسایی منطقه موافقت اولیه خود برای فعالیت در این فرودگاه را اعلام کرد.

وی ادامه داد: رایزنی های اولیه انجام شده و پس از عقد قرارداد و توافق نامه ها این هواپیما در فرودگاه خرم آباد مستقر خواهد شد و نخستین پایگاه هوانوردی عمومی غرب کشور جهت پایش جنگل ها، منابع طبیعی و دوره های آموزشی در لرستان راه اندازی می شود.

وی گفت: علاوه بر همکاری با منابع طبیعی و آبخیزداری استان، افرادی که برای پر کردن ساعات پروازی باید اجباری پرواز کنند یا آموزش خلبانی دارند می توانند از خدمات این پایگاه بهره مند شوند.

مدیر فرودگاه خرم آباد با بیان اینکه ورزش و تفریح های هوایی از دیگر برنامه های این پایگاه در خرم آباد است ادامه داد: این ناوگان از نوع سنسا C۷۹R و با ظرفیت چهار نفر است.

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران خرم آباد لرستان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران خرم آباد لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این اردو ۵۰ بسکتبالیست منتخب از استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان حضور دارند.

این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید