Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محسن کاوه» روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: در جلسه‌ای که برای بررسی تقویم فنی تیم‌های ملی کشتی برگزار شد، من و «محمد بنا» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی حضور داشتیم و در مورد زمانبندی مسابقات و چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی تصمیم‌گیری انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی تمامی جوانب و همچنین در نظر گرفتن زمان‌بندی چرخه انتخابی تیم‌های ملی، بهترین زمان ممکن برای برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی مرداد و شهریورماه بود که تصمیم بر این شد در صورت صدور مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، این رقابت‌ها از اول مردادماه آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوه در مورد حضور کشتی‌گیران در رقابت های لیگ خاطر نشان کرد: باید بگویم که حضور کشتی‌گیران در لیگ اجباری نیست و فدراسیون کشتی به دنبال آن است که از طریق رایزنی با باشگاه‌ها و حضور تیم‌ها در لیگ، بتواند از نظر مالی به کشتی‌گیران و مربیان کمک کند و شاید برخی از کشتی‌گیران بخواهند از رقابت‌های قهرمانی کشور کار خود را شروع کنند.  وظیفه ما این است که شرایطی را مهیا کنیم که کشتی‌گیران و مربیان بتوانند از حضور در لیگ درآمدزایی داشته باشند.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد در مورد شرایط آماده‌سازی ملی‌پوشان به منظور حضور در رقابتها خاطر نشان کرد: توصیه ما به کشتی‌گیران این است که اگر قرار است قهرمان شوند باید در این شرایط، مدیریت بحران داشته باشند و با انجام تمرینات انفرادی به یک آمادگی نسبی برسند و این برم‌ گردد به هوش، ذکاوت، پشتکار و شرایط محیطی یک کشتی‌گیر؛  در حال حاضر کاری از دست کسی بر نمی‌آید و خود کشتی‌گیر باید بتواند برای خودش کاری کند.

کاوه در مورد کاندیدا شدن «پرویز هادی» برای ریاست هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی گفت: این کار را به صلاح وی نمی‌دانم، چرا که او از شانس‌های حضور در سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد است و طی این سال‌ها زحمات بسیار زیادی را در اردوها متحمل شده است و بهتر است به فکر کشتی گرفتن باشد.

برچسب‌ها ویروس کرونا فدراسیون کشتی محمد بنا پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فدراسیون کشتی محمد بنا ویروس کرونا فدراسیون کشتی محمد بنا تیم های ملی کشتی کشتی گیران کشتی آزاد رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش ۱.۵ میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور جهانی

فدراسیون کشتی پاداش یک و نیم میلیاردی را به ۹ مدال آور رقابت های جهانی ۲۰۲۳ صربستان اهدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مبلغ یک و نیم میلیارد تومان به 9 مدال‌آور رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جهان در سال 2023 میلادی توسط فدراسیون کشتی اهدا شد.

برای تیم ملی کشتی آزاد زارع مدال طلا، حسن یزدانی و امیرمحمد یزدانی مدال نقره و نخودی مدال برنز و برای تیم ملی کشتی فرنگی میرزازاده مدال طلا، مهمدی مدال نقره،  ساروی، محمدرضا گرایی و دادمرز مدال برنز کسب کردند.

پیش از این پاداش و حقوق ماهیانه مصوب فدراسیون به مدال آوران جهانی به ترتیب برای مدال های طلا، نقره و برنز 500، 200، 100 میلیون تومان و ماهیانه 30، 15 و 10 میلیون تومان اهدا شده بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی شاگردان کاوه در مازندران فقط با ۶ کشتی‌گیر
  • جدایی «دالی» از «فرانسیس» با مواد منفجره پس کشف ششمین جسد!
  • قرعه کشی لیگ دسته یک کشتی آزاد با حضور ۲ تیم مازندرانی
  • تراکتور - گل‌گهر، احتمالا بدون تماشاگر!
  • جایزه 23 میلیاردی دولت به کشتی گیران
  • جوان کهنوجی از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به ۹ مدال آور کشتی
  • پاداش ۱.۵ میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور جهانی
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی