Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:30:04 GMT

بیرانوند شماره یک جدید آنتورپ؟

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۸۱۳۶

بیرانوند شماره یک جدید آنتورپ؟

دروازه بان تیم ملی ایران و پرسپولیس قرار است در پایان فصل به آنتورپ در لیگ بلژیک بپیوندد اما او مدتی است در این رابطه سکوت کرده است.

به گزارش" ورزش سه " به نقل  از voetbalnieuws آنتورپ نمایانگر یک انقلاب است. باشگاه بزرگ پیر نه تنها ایوان لکو را به جای لازلو بولنی در راس کادرفنی اش به کار گرفت بلکه به احتمال زیاد با تعداد زیادی از بازیکنانش که قراردادشان به پایان رسیده خداحافظی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود به گفته اسون ژاکوئس مدیرورزشی این تیم چهار تا پنج خرید مهم به زودی چهر جدید تیم را تکمیل خواهند کرد.


در ادامه این گزارش مفصل آمده است:" باشگاه نه تنها در پایان فصل با سینان بولات دروازه بان ترکیه ای خداحافظی می کند بلکه جانشین او جان تونکنز نیز از این تیم جدا خواهد شد. اگر چه آنتورپ در ژانویه داور ماتیاس یک دروازه بان جوان را به خدمت گرفت اما به نظر می رسد تغییرات جدی تری در راه باشند. گفته می شود علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک جدید تیم آنتورپ است اما این دروازه بان ایرانی مدتی است که کاملا سکوت کرده است. در این میان گفته می شود که این باشگاه همچنین  برای جذب ژان بووتز دروازه بان تیم رویال موسکرون نیز پیشنهاداتی داده است.

علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران توانست با عبور از ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ در دومین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان رفت و توانست با برتری در ضربات پنالتی به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند و حریف تایلند در فینال این رقابت‌ها شود. این بازی در وقت‌های عادی و اضافه با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت و در ضربات پنالتی، ایران ۶ بر ۵ پیروز شد و به فینال صعود کرد.

در این دیدار عادلوف (گل به خودی)، ابرور اخمتزیانوف (گل به خودی) و بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کردند و جورائف و ابرور اخمتزیانوف (۲ گل) برای ازبکستان موفق به گلزنی شدند.

تیم ملی فوتسال ایران با ترکیب ابتدایی باقر محمدی، محمد حسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی به مصاف ازبکستان رفت.

نیمه اول

بازی با مالکیت ایران آغاز شد اما در همان ابتدای کار ازبکستان می‌توانست روی یک ضدحمله به گل اول بازی برسد که بی‌دقتی مهاجم حریف مانع این اتفاق شد. چند واکنش محمدی مانع از باز شدن دروازه ایران در همان دقایق ابتدایی شد. در دقیقه ۴ بازی و روی حرکت زیبای سالار آقاپور، با اشتباه و گل به خودی عادلوف، گل نخست شاگردان وحید شمسایی در این دیدار به ثمر رسید. در دقیقه ۸، ازبکستان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت نوک پا جورائف دروازه ایران را باز کرد و بازی کرد و بازی را به تساوی کشاند. بعد از گل تساوی ازبکستان، بازی متعادل‌تر دنبال شد و این بازیکنان ایران بودند که مالک توپ و زمین بودند. بر خلاف جریان بازی و روی یک ضدحمله، ابرور اخمتزیانوف توانست گل دوم ازبکستان را به ثمر برساند و این تیم را در پایان نیمه اول پیروز به رختکن بفرستد.

نیمه دوم

ایران برای جبران شکست بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و همین سبب شد تا ازبکستان روی ضدحمله‌ها چند موقعیت را ایجاد کند که درخشش محمدی مانع بیشتر شدن اختلاف شد. در دقیقه ۴ نیمه دوم و باز هم روی اشتباه مدافعین ازبکستان، این بار ابرور اخمتزیانوف دروازه خودی را باز کرد و کار برای ایران به تساوی کشیده شد. بعد از این گل، فشار ازبکستان بیشتر شد اما درخشش باقرمحمدی مانع از باز شدن دروازه ایران شد. در دقیقه ۷ نیمه دوم، عادلوف با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. در هنگام ۴ نفره شدن ازبکستان، مهدی کریمی دو بار تیر دروازه حریف را لرزاند اما نتوانست از فرصت یک یار کم بودن ازبکستان در دو دقیقه استفاده کند و گل برتری را به ثمر برساند. البته ثانیه‌هایی بعد بهروز عظیمی توانست روی پاس زیبای احمد حسن‌زاده ایران را به گل سوم برساند.

در فاصله ۵ دقیقه تا پایان نیمه دوم و باز هم روی ضدحمله، اخمتزیانوف توانست گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند. این دیدار در پایان قت‌های عادی با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در نیمه نخست وقت‌های اضافی هیچ تیمی موفق به باز شدن دروازه حریفش نکرد. ایران این فرصت را داشت تا در فاصله ۵ ثانیه تا پایان بازی دروازه حریف را باز کند اما ضربه احمدعباسی با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در ضربات پنالتی تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با درخشش باقرمحمدی، ۵ بر ۶ پیروز شود و به فینال صعود کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی