Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:32:54 GMT

تست کرونای بازیکنان فجر سپاسی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۸۱۵۶

تست کرونای بازیکنان فجر سپاسی اعلام شد

فجرسپاسی شیراز دیگر تیمی بود که طبق دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا، تست‌های مربوطه را پیش از شروع تمرینات پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی که در نیم فصل اول لیگ آزادگان مدعی جدی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شد، با توجه به مشکلات مالی و کمبود بازیکن که در شرایط مصدومیت برخی ستاره‌های این تیم رخ داد، در نهایت اکنون در میانه جدول قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاگردان داوود مهابادی برای شروع دور جدید تمرینات خود بعد از تعطیلات مربوط به شیوع کرونا، اکنون با انجام تست‌های مربوطه کار را استارت زده‌اند که با اعلام مسوولان تست‌های بازیکنان منفی شده و آنها عضو مبتلا به کرونا در جمع خود ندارند.

 

ویروس کرونا فجر سپاسی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا فجر سپاسی دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی توسط دستگاه‌های مربوطه نظارت می‌شود.
علی دهقانی افزود: براساس قوانین مالیات بر ارزش افزوده، محیط زیست و مالیات مستقیم شرکت بهره داری نفت و گاز در استان ملزم به پرداخت عوارض حق آلایندگی هستند.
وی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های قضایی انجام شده در سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و در فروردین امسال ۹۳۵ میلیارد تومان حق آلایندگی به استان خوزستان پرداخت شد.
رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه این اعتبارات به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های مربوطه تقسیم و پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: همه این دستگاه‌ها باید این اعتبارات حق آلایندگی را در محل خود هزینه کنند.
دهقانی گفت: دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و نهاد‌های ناظر بر دستگاه‌هایی که عوارض حق آلایندگی را استفاده می‌کنند بر هزینه کرد این اعتبارات نظارت دارند.

دیگر خبرها

  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • ببینید | خلاصه بازی فجر سپاسی ۰ - گل گهرسیرجان ۳
  • فجرسپاسی 0 - گل‌گهر 3: خط و نشان در جام حذفی
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم