Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، دبیرخانه عمومی کنفرانس عمومی احزاب عربی در این بیانیه در عین حال حمایت دوباره خود را از سوریه برای مقابله با این تحریم‌ها اعلام کرد و افزود: احزاب عرب برای مقابله با این تحریم‌ها در کنار مردم سوریه ایستاده‌اند.  

در بخش دیگری از بیانیه دبیرخانه عمومی احزاب عربی آمده است: این اقدامات اجباری (تحریم‌های یکجانبه) ظلم و جنایات آمریکا علیه سوریه با هدف فشار کُشنده بر مردم این کشور را نشان می‌دهد ضمن اینکه این اقدامات یک جنایت جنگی تعریف شده و جنایت علیه بشریت می‌باشد زیرا مردم سوریه و حاکمیت کشورها را هدف قرار می‌دهد و نقض آشکار حقوق بشر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اتحادیه اروپا در هفته گذشته تحریم‌های خود علیه سوریه را که از سال ۲۰۱۱ در پی تصمیم آمریکا علیه دمشق آغاز شده است به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.  

سوریه از سال ۲۰۱۱ شاهد بحران ناشی از حمایت برخی کشورهای غربی، عربی و رژیم صهیونیستی و همسایگان از تروریست هایی از ۱۲۰ کشور جهان است.

با تصمیم جدید اتحادیه اروپا، تحریم‌ها علیه سوریه تا یکم ژوئن ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت.  

پیشتر سوریه با محکوم کردن تحریم‌های اتحادیه اروپا اعلام کرد: تصمیم اتحادیه اروپا در تمدید تحریم‌های تحمیلی علیه سوریه که در پی تصمیم آمریکا در این باره صورت گرفت، بیانگر فقدان استقلال تصمیم گیری این اتحادیه و دنباله روی حقیرانه آن از سیاست‌های آمریکا است.  

یک منبع رسمی در وزارت امور خارجه سوریه هم در این خصوص گفت: این تصمیم بار دیگر مشارکت کامل اتحادیه اروپا در جنگ علیه سوریه و حمایت نامحدود آن از گروه‌های تروریستی را ثابت کرد.

اتحادیه اروپا پیش از آغاز بحران در سوریه یکی از طرف های تجاری سوریه بود که به دنبال آغاز بحران برخی کشورهای غربی مانند فرانسه و انگلیس از تروریست ها حمایت کردند.  

برچسب‌ها تحریم سوریه اتحادیه اروپا آسیای غربی ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تحریم سوریه اتحادیه اروپا آسیای غربی ایالات متحده آمریکا تحریم سوریه اتحادیه اروپا آسیای غربی ایالات متحده آمریکا اتحادیه اروپا علیه سوریه تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیرخارجه به تصمیم اروپا علیه ایران

به گزارش خبرآنلاین حسین امیرعبداللهیان در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: مایه تاسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت‌ غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است. اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.

در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست. اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898544

دیگر خبرها

  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • دفاع متفاوت برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • امیرعبداللهیان: اروپا از توصیه واشنگتن پیروی نکند
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران
  • واکنش وزیرخارجه به تصمیم اروپا علیه ایران
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند