Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به ادعای یک عضو شورای آتلانتیک آمریکا یادآوری کرد که به جای موعظه دیگران، به وضعیت کشور خودشان رسیدگی کنند. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به ادعای «باربارا اسلاوین» عضو اندیشکده شورای آتلانتیک آمریکا در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: این دقیقا همان چیزی است که ظریف به مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلاوین ذیل یک پیام توئیتری از ظریف که خطاب به پمپئو که خواستار پایان دادن به تبعیض علیه سیاهپوستان شده بود، نوشته بود: اول کشور خودتان را درست کنید. ما کشور خودمان را درست می‌کنیم.

موسوی در پاسخ به اسلاوین افزود: به تصاویر نگاه کنید. حتما خودتان فهمیده‌اید. اما آنقدر به موعظه دیگران عادت کرده‌اید که برایتان ناخوشایند است کسی به شما یادآوری کند که «نباید آن قدر متکبر باشید که ایران را نصیحت کنید.» آگاهی شما درباره آمریکا بیشتر است.

واکنش عصبانی پامپئو به توئیت ظریف درباره نژادپرستی آمریکاظریف: زمان آن رسیده که دنیا با نژادپرستی مقابله کند


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,90,95,1128/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" دونالد ترامپ ظریف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا دونالد ترامپ ظریف اخبار آمریکا دونالد ترامپ ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش روسیه به مذاکرات مستقیم جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: مسکو آماده است به حمایت از پیشبرد عادی سازی روابط ارمنستان و آذربایجان ادامه دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت که مسکو از نشست وزرای خارجه آذربایجان و ارمنستان که قرار است در 10 می در آلماتی قزاقستان برگزار شود، استقبال می کند.

زاخارووا افزود: مسکو آماده است به حمایت از پیشبرد عادی سازی روابط ارمنستان و آذربایجان ادامه دهد.

پیش از این آیبک اسمادیاروف سخنگوی وزارت خارجه قزاقستان تایید کرد که نشست وزرای امور خارجه ارمنستان و آذربایجان در روز 10 می در آلماتی برگزار می شود.

وی تصریح کرد که مذاکرات محرمانه خواهد بود و مطبوعات برای افتتاحیه دعوت شده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا : حمله به رفح را تایید نکرده‌ایم
  • واکنش روسیه به مذاکرات مستقیم جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان
  • امارات با تأخیر، حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • ببینید | پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده
  • کنعانی: بسیاری از کشورها خواستار ارتباط با ایران شده‌اند
  • درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل | توافق نانوشته‌ ایران و طرفهای غربی درباره غزه | خبر مهم درباره بازگشت روابط دیپلماتیک با این کشور
  • مصر: اسکله آمریکا هرگز جای گذرگاه رفح را نمی‌گیرد
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی