Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از برگزاری حضوری کلاس‌های دانشجویان پزشکی مقطع استاجری این دانشگاه خبر داد و گفت: حضور دانشجویان اختیاری بوده و اجباری در کار نیست.

محمد اعظمی، مدیر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و قرارگاه استانی مقرر شده که بازگشایی دانشگاه براساس جدول زمانبندی شده از تاریخ ۱۷ خرداد صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این راستا دانشگاه علوم پزشکی کرمان بعد از رایزنی با معاونین آموزشی دانشکده‌های اقماری و با توجه به ظرفیت محدود خوابگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصمیم به بازگشایی دانشگاه بصورت مرحله‌ای گرفته است.

اعظمی خاطرنشان کرد: در همین رابطه جلسه هم اندیشی با حضور معاونین محترم آموزشی دانشکده‌های دندانپزشکی، پزشکی، بهداشت، پرستاری، پیراپزشکی، مدیریت و مسئولین اداره آموزش دانشکده داروسازی و آموزش بالینی در محل آموزش کل تشکیل شده و توافق کردیم که در مرحله اول دانشجویان پزشکی مقطع استاجری بخش‌های خود را از تاریخ ۱۷ خرداد شروع نمایند.

مدیر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: شروع دوره کاملا اختیاری است، در صورتی که دانشجو تمایلی به حضور در بخش‌های استاجری را ندارد تا یک هفته به شروع امتحانات پایان ترم و پایان کلاس‌ها کتبا درخواست حذف نیمسال جاری را به دانشکده تحویل دهد و دانشکده درخواست دانشجو را جهت طرح در شورای آموزشی دانشگاه به آموزش کل منعکس نموده تا مراحل قانونی آن انجام شود. شایان ذکر است؛ این دسته از دانشجویان در صورت تمایل به شروع دوره در نیمسال آتی، طول دوره مطابق با نیمسال جازی بصورت فشرده و کوتاه برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: مراحل بعدی بازگشایی مربوط به شروع قسمت عملی دروس تئوری-عملی و دروس کارآموزی و امتحانات پایان ترم می‌باشد که بعد از نهایی شدن بزودی جزییات آن در قالب جدول زمانبندی شده از طریق مجاری رسمی به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.


اعظمی گفت: در خصوص دانشجویان ترم آخر و کارورزی همانگونه که قبلا اطلاع رسانی شده باید بر اساس نامه ابلاغی از سوی وزارت کارورزی خود را از تاریخ ۹۹/۱/۱۹ شروع کنند، در صورتیکه تاکنون موفق به شروع دوره نشده اند و تمایل به شروع دوره کارورزی دارند، می‌توانند در اولین فرصت به دانشکده محل تحصیل خود مراجعه نموده و دانشکده ملزم به همکاری با آن‌ها می‌باشد.

این مقام مسئول در پایان مطرح کرد: لازم به ذکراست کلیه دانشجویان بایستی قبل از حضور در مکان‌های آموزشی از سلامت خود اطمینان حاصل نموده و گواهی سلامت دریافت نمایند. دانشجویان غیربومی لازم است این گواهی را از شهرستان محل سکونت خود و قبل از عزیمت به دانشگاه با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت تهیه نموده و به دانشکده ارایه نمایند. دانشجویان بومی لازم است ضمن اطمینان از دارا بودن پرونده الکترونیک سلامت به سامانه salamat.gov.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت سامانه نمایند. در صورتیکه تاکنون موفق به ثبت نام و تشکیل پرونده نشده اند، جهت تشکیل پرونده به نزدیکترین پایگاه سلامت و مرکز خدمات جامع سلامت محل زندگی خود مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بازگشایی دانشگاه ها امتحانات دانشگاه علوم پزشکی کرمان آموزشی دانشگاه شروع دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در همایش تجلیل از بهورزان نمونه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به جایگاه بهورزان در سطح جامعه کفت: با شروع به کار بهورزان، کشور در زمینه شاخصه‌های ارتقاء سطح سلامت به مؤلفه‌های چشمگیری رسید و فعالیت‌های تنظیم خانواده نیز به صورت گسترده در کشور انجام شد.

امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی  بهورزان را رکن اصلی شبکه‌های بهداشت و درمان دانست و افزود: همه کارکنان این سیستم با فداکاری، ایثار، صبر و جدیت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای برنامه‌های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از خود گذشتگی نشان می‌دهند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: بهورزان از شریف‌ترین طبقه در نظام سلامت کشور هستند که با زحمت فراوان سبب چرخش چرخه‌های سلامت و زندگی می‌شوند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با تقدیر از زحمات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: خدمات خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده و باید بدانیم این موهبت بزرگی است که مسئولان خدمت کنند، تا ملت راحتی را احساس کنند، زیرا مسئولین تکیه گاه مردم هستند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ مربی بهورزی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند و همچنین بیش از ۵۰ نفر مربیان نمونه شاغل در این حوزه تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ۴۷ درصد زایمان‌های استان همدان طبیعی است
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند