Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و‌ فرهنگی استانداری قزوین با اشاره به اینکه اعلام میزان دقیق آمار فطرریه قدری زمان بر است گفت: تا ۲ هفته گذشته به آمار ۳۴ میلیارد تومانی رسیده بودیم که البته آمار نهایی نیست و قطعأ پیش بینی ما این است که این رقم امسال بیش از حد انتظار خواهد بود.

مریم بیدخام مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به برآوردهای صورت گرفته آمار دقیقی از میزان فطریه جمع‌آوری شده در استان در قالب صندوق‌های یکسان وجود ندارد چرا که آمارها پراکنده بوده و در حال جمع بندی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی‌های صورت گرفته تا ۲ هفته گذشته حاکی از آن بود که ۳۴ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است که پیش‌بینی می‌شود رقم نهایی جمع آوری شده  بسیار بیشتر از حد انتظار خواهد شد.

بیدخام خاطر نشان کرد: آمار ارائه شده کمک‌های مواسات و ستاد همدلی را شامل نمی‌شود و این رقم بخشی از کمک‌های مردمی، دستگاه‌ها و سمن‌ها است که هنوز بسیاری از مراکز آمار خود را ارائه نداده‌اند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین در پایان گفت: خوشبختانه در استان قزوین بسیاری از مساجد، خیریه‌ها، گروه‌های جهادی، بسیج، محلات و بسیاری از کارمندان دولتی و حتی امور زندان‌ها و اداره کل ورزش و جوانان وارد عمل شده و در این امر خیر شرکت کردند که البته با توجه به پراکندگی اعلام دقیق میزان فطریه جمع آوری شده قدری زمان بر خواهد بود.

 

انتهای پیام//

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خیریه فطریه زکات فطره جمع آوری شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز