Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۲۰۰ نفر از اعضای گارد ملی آمریکا در پایتخت این کشور برای مقابله با اعتراضات فراخوانده شده‌اند. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی اعلام کرد که تمامی عناصر گارد ویژه ملی آمریکا در واشنگتن که تعدادشان به 1200 نفر می‌رسد برای مقابله با ناآرامی‌ها فراخوانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیری و آتش سوزی‌های گسترده در خیابان‌های منتهی به کاخ سفید +عکسفرار یک ساعته ترامپ به زیرزمین بتنی کاخ سفیدزدوخورد معترضان با پلیس در اطراف کاخ سفید +فیلم

 

انتشار ویدئویی از مرگ فجیع جورج فلوید، سیاه‌پوست 46ساله آمریکایی به‌دست درک شووین، مأمور سفیدپوست پلیس، که زانویش را روی گردن او فشار می‌دهد موج جدیدی از خشم و اعتراض به نژادپرستی نهادینه‌شده در ساختار جامعه آمریکا را موجب شده است.

چند روز پس از قتل فلوید اعتراضات و ناآرامی‌ها در مینیاپولیس، مرکز ایالت مینه‌سوتا ادامه یافت و این شهر به شهری جنگ‌زده شبیه شده است. این تظاهرات به دیگر شهرهای آمریکا نیز کشیده شده و در بیش از 25 شهر این کشور حالت فوق العاده اعلام شد.

حالا دونالد ترامپ  معترضان را آشوب طلب خوانده و خواستار صدور احکام شدید و حبس‌های طولانی مدت برای عناصری شد که به گفته وی به افراد و اموال و دارایی‌های عمومی تعرض می‌کنند.  

انتهای پیام/

R36446/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لشگرکشی گارد مسلح ایالتی تگزاس به یک دانشگاه؛ در آمریکا چه خبر است؟

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899395

دیگر خبرها

  • عفو بین‌الملل: دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا با گارد ایالتی  (+عکس)
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا با گارد ملی  (+عکس)
  • ببینید | لشگرکشی گارد مسلح ایالتی تگزاس به یک دانشگاه؛ در آمریکا چه خبر است؟
  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟