Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:14:50 GMT

نذر محبت در شیراز/ تعظیم مشکلات در پیشگاه محبت مردم فارس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۹۷۲۰

نذر محبت در شیراز/ تعظیم مشکلات در پیشگاه محبت مردم فارس

به گزارش خبرنگار مهر، چندی است در فضای مجازی تصاویری دست به دست می‌شود که نشان دهنده کمک‌های نو دوستانه مردم استان فارس است و یاد و خاطره سیل سال ۹۸ و کمک‌های خیرخواهانه مردم استان فارس را دوباره زنده می‌کند.

در این تصاویر که در فضای مجازی منتشر شده است خودروهایی دیده می‌شوند که غالباً دو یا سه سر نشین دارد و در محله‌های کمتر برخوردار شهر شیراز نسبت به پرداخت پول به کارگران فصلی اقدام می‌کنند و این تصاویر نیز توسط اشخاص دیگری تهیه شده و در فضای مجازی نیز منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیدا کردن چنین نیک‌اندیشانی به علت اینکه هویت آنان در تصاویر تهیه شده پنهان است بسیار سخت است اما با جست و جوهای خبرنگار مهر بعد از گذشت ۲ روز و از طریق یک نفر واسطه توانستیم با خیری که نسبت به توزیع پول در میان کارگران فصلی اقدام کرده بود ارتباط پیدا کرده و با وی مصاحبه کنیم.

این خیر شیرازی که نمی‌خواست نامش فاش شود علت کار خود را تنها کمک به هم نو اشاره کرد و گفت: کرونا باعث بیکاری افراد زیادی شده و من به همراهی شش نفر خیر دیگر که بیشتر در حوزه ساخت ساختمان و صادرات محصولات خوراکی در استان در حال فعالیت هستیم بر آن شدیم تا بخشی از درآمد چند وقت اخیر را در میان کارگران فصلی شیراز که به علت شیوع کرونا نتوانسته‌اند کسب درآمد کنند تقسیم کنیم.

وی اضافه کرد: برخی از فعالیت‌ها نباید در فضای مجازی منتشر شود زیرا ارج آن اقدام از بین می‌رود انتشار این تصاویر در فضای مجازی نه تنها موجب شادی برای ما نشد بلکه رنجشی نیز برای ما فراهم کرد زیرا تمامی این خیرین نه تنها علاقه مند نیستند تا نامی از آنان افشا شود بلکه یکی از شروط این اقدام حفظ کرامت انسانی کارگران و انجام شدن این فعالیت در خفا بود.

آنچه مشخص است این است که مردم خیر استان فارس در تلاش هستند تا فارس همواره در قله باشد و اقدامات خیرخواهانه مردم فارس در موضوعاتی نظیر سیل ۹۸ و کرونا ویروس تا سالیان سال زبانزد مردم جهان خواهد بود زیرا این اقدامات کاملاً خیرخواهانه و در راستای حفظ کرامت انسانی انجام شده است.

کد خبر 4938353

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز فارس نذری ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند ستاد مقابله با کرونا ایلام فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه یازدهمین همایش سراسری مسؤولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر که امروز در سالن غدیر مجتمع یاوران مهدی شهر مقدس قم با معرفی و تقدیر از نفرات برتر پویش ستاره‌های زمین برگزار شد.

در بخش همایش ستاره‌های زمین و فضای مجازی آقای نصری از استان کرمان، در بخش ستاره ساز و فضای مجازی آقای میراحمدی از استان چهارمحال‌وبختیاری با کشف ۶۰۰ مربی ستاره ساز و در بخش سرکشی از جلسات خانگی آقای قادری از استان یزد حائز رتبه برتر شدند.

همچنین در شاخص میز معرفی پویش ستاره‌های زمین و سرکشی از جلسات خانگی آقای جهان‌آرا از استان همدان، در شاخص تبلیغات محیطی حجت‌الاسلام دهقان‌دار از استان البرز و در شاخص برگزاری نمایشگاه ستاره‌های زمین آقای روزبه از استان فارس رتبه‌های برتر را کسب کردند.

کد خبر 6089236 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان