Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@17:49:13 GMT

پنج کالای خاص در اولویت بازرسی سازمان حمایت

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۹۹۳۵

پنج کالای خاص در اولویت بازرسی سازمان حمایت

معاون سازمان حمایت گفت: بازرسی‌ها در هفته جاری درباره ۵ قلم کالای اولویت دار شامل خودرو، برنج، تیرآهن و ورق، کنجاله سویا و لوازم خانگی متمرکز شده است.

به گزارش گروه کشت و صنعت بازارنیوز به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سید جواد احمدی افزود: بر اساس اولویت‌بندی انجام شده، بازرسان این سازمان و سازمان‌های صمت همه ظرفیت خود را برای رصد وضعیت عرضه و قیمت برخی کالا‌های اساسی و ضروری مردم شامل خودرو، برنج، تیرآهن و ورق، کنجاله سویا و لوازم خانگی متمرکز کرده و با تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و اصناف، بر فرایند تأمین و توزیع این کالا‌ها نظارت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اضافه کرد: بر این اساس، خودرو (شامل بازرسی از پارکینگ‌ها و محل‌های نگهداری خودرو به صورت انبوه)، برنج، تیرآهن و ورق، کنجاله سویا و لوازم خانگی از جمله کالا‌هایی هستند که در اولویت بازرسی قرار دارند.

احمدی با تأکید بر اینکه بازرسان همه تلاش خود را برای جلوگیری از تخلف گرانفروشی به‌کار گرفته و اجازه سوء استفاده به افراد سودجو و فرصت طلب را نمی‌دهند متذکر شد: به لحاظ شرایط اقتصادی حاکم بر بازار به منظور جلوگیری از کمبود و نوسان نامتعارف قیمت‌ها به ویژه در خصوص اقلام اساسی و پرمصرف، بازرسان سازمان‌های صمت با مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های ذیربط و انجام گشت‌های متعدد، اقدامات نظارتی و بازرسی خود را بر بازار افزایش خواهند داد تا از این طریق مانع از هرگونه گران فروشی و سوء استفاده برخی از سودجویان شوند.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش‌های مردمی را از اهداف این بازرسی‌ها دانست و گفت: مردم می‌توانند تخلفات مشاهده شده را از طریق روش‌های مراجعه حضوری، مراجعه به اپلیکیشن قیمت کالا و خدمات و نیز سایت www.124.IR اعلام کنند.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000IU0 برچسب ها: سازمان حمایت ، خودرو ، برنج

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سازمان حمایت خودرو برنج سازمان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد

سرهنگ موسی بزرگی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: توقیف این تعداد خودرو در فروردین ۱۴۰۳ نشان از افزایش ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

وی با اشاره به اهمیت اعمال قانون و نظارت پلیس راه در ماه فروردین به علت تعطیلات نوروزی و سفرها به منظور ارتقای امنیت ترافیکی، خاطرنشان کرد: پلیس راه سمنان طی فروردین ۱۴۰۳ ا حدود ۶۰ هزار خودرو برخورد قانونی انجام داد که در این بین حدود سه هزار خودرو دارای تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین از قبیل سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ، و استفاده راننده از تلفن همراه، بودند.

وی با اشاره به اینکه برخوردهای قانونی با تخلفات رانندگی از سوی پلیس راه نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۳۰ درصد افزایش داشت، تاکید کرد: اعمال قانون و توقیف خودروهای دارای تخلفات حادثه‌ساز راهی موثر برای کاهش سوانح جاده‌ای محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • (تصاویر) بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است