Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رحمتی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه کمیته حمل و نقل استان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای، توجه به اهمیت برنامه ریزی در بخش جاده‌ای و رانندگی را مهم ارزیابی کرد و گفت: آموزش عوامل انسانی مهمترین بحث برای کاهش تصادفات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هزینه سرمایه گذاری در امور عمرانی نسبت به آموزش عوامل انسانی بسیار زیاد است، لذا می‌توان با آموزش عوامل انسانی عامل پیشگیری را فراهم کرد که نیازمند کمی همت و تلاش است و باید در برنامه‌ها گنجانده شود.

رحمتی گفت: نگاه تحلیلی به مسائل جاده‌ای بسیار کارساز است و بررسی برنامه‌ها می‌تواند عامل خوبی برای رفع ایرادات این بخش باشد.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجانشرقی، نظارت و اعمال قانون را از اولویت‌ها برشمرد و گفت: هشدار و آموزش در بحث حمل و نقل جاده‌ای بسیار تاثیر گذار بوده و مشارکت و همکاری مردم بخش اصلی در تمامی موضوعات است تا جایی که تصادفات و تلفات را به حدی زیادی کاهش می‌دهد.

در ابتدای جلسه سرهنگ کریمی نژاد سرپرست پلیس راه استان و علیزاده مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان از وضعیت راه‌های استان گزارشی ارایه کردند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاهش تصادفات حمل و نقل جاده ای آموزش عوامل انسانی حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر شنبه در جمع رئیس و پرسنل راهداری و حمل و نقل شهرستان تنگستان ضمن گرامی داشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری اظهار داشت: تنگستان با دارا بودن بیش از ۵۵۰ کیلومتر راه‌ای اصلی، فرعی و بزرگ راهی به عنوان شهرستان سوم در استان بوشهر محاسبه می‌شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: با تلاش و برنامه ریزی راهداری حمل و نقل جاده‌ای شهرستان شاهد مرمت، توسعه و پیشگیری بسیاری از حوادثی در جاده‌های هستیم.

وی یاد آور شد: بر اساس آماری که توسط رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان ارائه شد تصادفات فوتی و جرحی نسبت به استان از کاهش بسیار خوبی برخوردار است و هم در پیک عبور و مرور جاده‌ای مشکلی در ایام سال وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تنگستان با دقت و خالصانه برای مردم در حال خدمات رسانی است که جای تقدیر و تشکر از رئیس و پرسنل آن دارد.

لطفی خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشت با پیگیری و پشتیبانی که شد کارهای بسیار خوبی در حوزه‌های روستاها و بزرگراه‌های در سطح تنگستان صورت گرفته است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: باید در شهرستان کارهایی که نیاز است به خوبی در مسیر راه‌ها جهت اطلاع مردم انجام شود تا جلو هر گونه حوادث یا اتفاقات نا خوشایند گرفته شود.

وی افزود: در بعضی مسیرها در شهرستان ممکن است بار ترافیکی و عبور و مرور کمتری داشته است نیاز است خیلی از دور برگردان‌ها جا به جا و یا بازسازی شود.

کد خبر 6090243

دیگر خبرها

  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند