Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@07:46:54 GMT

حمایت شورای شهر یزد از دوچرخه سواری بانوان تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۰۲۶۲

حمایت شورای شهر یزد از دوچرخه سواری بانوان تکذیب شد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شورای شهر یزد، غلامعلی سفید در نشستی افزود: تاکنون شورا مصوبه و یا پیگیری خاصی در مورد ورزش بانوان و دوچرخه‌سواری آنها در سطح شهر نداشته است، افزود: برخی بدون تحقیق و بررسی این موضوع را به شورا مرتبط می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر اشخاصی مدرکی در مورد تلاش شورای شهر برای ورزش بانوان در انظار عمومی جامعه دارند، ارایه کنند، تاکید کرد: اعضای این نهاد مدنی معتقد است تاکنون نسبت به ورزش بانوان اقدام درخوری صورت نگرفته و شخصا به عنوان عضو و رییس شورا معترض این موضوع هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سابق یزد با بیان اینکه با توجه به تذکر ائمه جمعه و بزرگان شهر، رونق ورزش بانوان را به صورت  مطلوب و اسلامی پیگیر هستیم ، تصریح کرد: جلساتی با مدیرکل مسکن و شهرسازی استان یزد برگزار و مقرر شد زمین‌هایی برای ساخت پنج مکان مناسب برای ورزش بانوان اختصاص دهد و شهرداری طبق ضوابط لازم آن را تجهیز و آماده کند.

همچنین ششم خرداد ماه جاری نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد، ساخت پارک‌ اختصاصی برای ورزش و تفریح بانوان را در مرکز استان ضروری دانست و گفت: وجود چنین فضاهایی از بسیاری ناهنجاری‌ها و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در میان این قشر جلوگیری می‌کند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده جدید انتظامی استان با وی افزود: ورزش و تفریح برای بانوان در فضای مناسب اختصاصی نه تنها مشکلی ندارد بلکه برای نشاط و تامین سلامتی آنها هم ضروری است .

وی ادامه داد: هیج فردی مخالفتی با ورزش بانوان ندارد و در این خصوص مرتب به اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری تاکید شد که در نقاط مختلف فضاها و مکان های اختصاصی ویژه ای را  برای این امر و دوچرخه‌سواری بانوان ایجاد کنند تا حرمت‌ها حفظ شود.

امام جمعه یزد از پارک‌های اختصاصی بانوان به عنوان یک  نیاز اجتماعی برای این قشر یاد کرد و گفت: به نظر می‌رسد برخی افراد  به جای اینکه نیاز بانوان به فضاهای تفریحی و رفاهی را تامین کنند به دنبال ترویج دوچرخه‌سواری آنها در خیابان‌های سطح شهر و در ملاعام هستند.

از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت یزد، حدود ۶۳۰ هزار تن در مرکز استان زندگی می کنند و برابر سرشماری عمومی سال ۱۳۹۵، زنان ۴۹ درصد جمعیت یزد را تشکیل می دهند. 

برچسب‌ها شورای شهر یزد معاونت توسعه ورزش بانوان شهرداری یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر یزد معاونت توسعه ورزش بانوان شهرداری یزد شورای شهر یزد معاونت توسعه ورزش بانوان شهرداری یزد دوچرخه سواری ورزش بانوان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای هیات رییسه ورزش کارگری استان مرکزی اظهار کرد: ورزش کارگری استان باید در ۳ عرصه ورزش قهرمانی، ورزش آماتور و ورزش همگانی فعال باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: شادابی و طراوت در حوزه کارگری باید در این ۳ عرصه لحاظ شود و این مهم نیازمند برنامه ریزی مدون است.

نظری بیان کرد: ورزش بانوان نیز در حوزه کارگری باید همانند ورزش کارگری آقایان مورد توجه قرار گیرد و در جنگ ترکیبی امروز سلامت بانوان و مادران خانواده باید تامین شود که یکی از موارد گرایش به ورزش است.

ورزش کارگری از سال ۹۱ در استان مرکزی تاسیس شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز گفت: بیش از ۶۰ درصد شاغلان استان مرکزی در بخش کارگری فعال هستند از این رو جزو استان های کارگری محسوب می شود.

جمشید امیدی افزود: ورزش کارگری از سال ۹۱ تاسیس شده و پا به پای ورزش استان کار را به پیش می فرد و عملکرد مناسبی نیز داشته و خدمات خوبی ارائه می کند.

۴۵ انجمن فعال ورزشی در استان وجود دارد

رییس هیات ورزش کارگری استان مرکزی نیز گفت: از سال ۹۱ با افتتاح هیات ورزش های کارگری، هیات های استانی نیز تشکیل شدند اما در بحث بودجه ای مشکلاتی وجود داشت.

مجید اسدی افزود: با تعامل و همکاری مدیران تعاون کار و رفاه اجتماعی، ورزش کارگری را پا به پای ورزش جوانان پیش ببریم.

وی عنوان کرد: ۴۵ انجمن فعال ورزشی متشکل از ۳۰ انجمن آقایان و ۱۵ انجمن بانوان فعال وجود دارد.

وی تاکید کرد: در سال در حوزه کارگری، مسابقات شهرستانی و استانی و کشوری نیز برگزار می شود که مسابقات والیبال واحد تولیدی شرکت واگن پارس حائز مقام جهانی شد.

کد خبر 6092416

دیگر خبرها

  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود