Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی سجادی شامگاه یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بنیاد برکت افزود: در راستای اجرای این تعداد طرح، ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

وی بیان داشت: در سال ۹۷ نیز ۳۳۲ طرح اشتغالزا با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در این استان در بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه اجرایی شد.

سجادی اظهار داشت: طرح‌های ایجاد شده در استان شامل زنبورداری، تولید پوشاک، صنایع دستی، پرورش طیور، قالی‌بافی و پرورش دام سبک و سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در استان ابتدا در هفت روستای بالای ۳۳۰ خانوار در گچساران اجرایی می‌شود، گفت: این طرح‌ها، همچنین در ۲۰ روستای بالای ۱۰۰ خانوار و دیگر روستاها به ترتیب اجرایی می‌شود.

سجادی تعداد طرح‌های پیش بینی شده برای استان را چهار هزار طرح اشتغالزا عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها در روستاهای شهرستانهای باشت بهمئی، چرام، دنا، گچساران و کهگیلویه، و روستاهای دارای دهیار و روستاهای بدون دهیار در بخشهای صنعت، دامداری، صنایع دستی و کشاورزی اجرایی می‌شود.

کد خبر 4938824

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج بنیاد برکت کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند ستاد مقابله با کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اله بخش ظهر دوشنبه در جلسه هم اندیشی با رئیس و معاونان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برای چهار پروژه شیلاتی استان که شامل ایجاد شهرک ماهیان زینتی، ایجاد مجتمع های آبزی پروری در حاشیه اهرچای تا قره سو، امکان سنجی ایجاد مجتمع پرورش ماهیان خاویاری حاشیه قزل اوزن و گیوی چای اعتبارات لازم اخذ شده است.

وی طرح های مطالعاتی حوزه شیلات در شهرک سامیان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در خصوص شهرک ماهیان زینتی و پرورش زالو و جلبک کارهای شاخصی انجام شده و با راه اندازی این طرح می توان تولید و پرورش ماهیان زینتی را به ۱۶میلیون قطعه ارتقا داد.

مدیرکل شیلات استان تولید جلبک در حوزه دانش بنیان را یادآور شد و بیان کرد: با توجه به اینکه کشورمان در این خصوص وارد کننده است با تحقق برنامه مطالعاتی و اجرای آن می توان نه تنها نیاز کشور را تامین کرد بلکه طبق این مطالعات تا ۶۰ تن جلبک از مزارع استان برداشت کرد.

اله بخش خواستار توجه ویژه به بحث آموزش در حوزه شیلات شد و افزود: با توجه به توسعه این صنعت در استان اردبیل آموزش حوزه شیلات هم ضروری به نظر می رسد چرا که لازم است به صورت علمی هم به این حوزه ورود پیدا کنیم.

کد خبر 6098258

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه