Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیا می‌دانید بهترین سایت‌های کاریابی ایران کدام سایت‌ها هستند، برای چه به وجود آمده‌اند و اصلاً رسالت اصلی آن‌ها چیست؟ تا چه اندازه از مزایای فوق‌العاده‌ی این وب‌سایت‌ها با خبر هستید؟ چرا باید از سایت‌های استخدامی استفاده کنید؟ فکر می‌کنید که بتوانید با استفاده از آن‌ها شغل مورد علاقه‌تان را پیدا کنید؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا تعدادی از معیارهای مهم و منحصر به فرد این سایت‌ها را با هم بررسی ‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه در فضای وب و اینترنت سایت‌های زیادی روی کار آمده‌اند که در زمینه‌ی کاریابی و استخدام فعالیت می‌کنند. بهترین سایت‌های کاریابی ایران، امکان یافتن افراد مناسب برای رده‌های شغلی مختلف در شرکت‌ها و مؤسسات را فراهم آورده‌اند. ارائه‌ی خدمات شغلی و استخدامی به کارجویان و کارفرمایان، هدف نهایی و مشترک این سایت‌ها است. برای مثال یکی از آن‌ها سایت جابینجا است. با استفاده از این سایت استخدامی، شما حتی اگر تخصص خاصی هم نداشته باشید می‌توانید به راحتی کار پیدا کنید. کار کردن با این سایت ساده است و از رابط کاربری جذابی برخوردار می‌باشد. نداشتن اپلیکیشن موبایلی را شاید بتوان یکی از معایب این سایت به شمار آورد.

یکی دیگر از بهترین سایت‌های کاریابی ایران، که از جمله پلتفرم‌های قدیمی و با سابقه به‌شمار می‌آید، سایت ایران تلنت می‌باشد که طرف قرارداد با اغلب شرکت‌های دانش بنیان است. زبان پایه در این سایت انگلیسی است و هر کسی نمی‌تواند با هر تخصصی در آن دنبال کار بگردد. در واقع جامعه‌ی هدف این سایت افراد حرفه‌ای و سطح بالا می‌باشند!

چراغ، نسل جدیدی از پلتفرم‌های استخدامی در ایران است که همواره می‌کوشد تا در زمره‌ی بهترین سایت‌های کاریابی ایران باشد و خدمات منحصر به فردی را به کاربرانش ارائه دهد. هر کسی با هر تخصصی از هرجای ایران می‌تواند در این سامانه‌ی هوشمند عضو شود و شغل دلخواهش را پیدا کند.

چراغ، یکی از بهترین سایت‌های کاریابی ایران است!

همه‌ی ما می‌دانیم که در حال حاضر، امر اشتغال و کاریابی از جمله چالش‌های مهم در هر جامعه‌ای به شمار می‌آید. وجود نیروی کار بسیار زیاد و کمبود فرصت‌های شغلی هم که دیگر مزید بر علت شده‌ است. امروزه افراد جویای کار بسیاری را می‌بینیم که دنبال کار هستند و پیدا کردن شغل مناسب آرزوی همه‌ی آن‌هاست. خب این حق هر کسی است که از کارش لذت ببرد. به‌هرحال یک انسان شاغل قرار است که بیش‌ترین ساعات عمرش را در محیط کارش سپری کند. پس چه بهتر که به دنبال شغل مورد علاقه‌اش برود و هر طور هم که شده آن را به دست آورد. چراغ، یکی از بهترین سایت‌های کاریابی ایران در تلاش است تا با سرویس‌های ویژه‌ای که در اختیار کارجویان قرار می‌دهد، آن‌ها را در مسیر یافتن شغل مورد علاقه‌شان یاری دهد. این خدمات هم دائماً به‌روز رسانی خواهند شد.

سایت چراغ از طریق ارائه‌ی آموزش‌های مفید و کاربردی تلاش می‌کند که سطح تخصص و مهارت کارجویان را افزایش دهد. در این صورت، شانس افراد جویای کار برای استخدام در مشاغل رویایی با درآمد عالی چندین برابر خواهد شد. رزومه‌ساز آنلاین و حرفه‌ای و آموزش مصاحبه‌ی صحیح و اصولی از دیگر خدماتی است که در این بخش یاری‌گر کارجویان در مسیر دست‌یابی به شغل مناسب است. در هر نقطه از ایران پهناور که باشید، در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانید با استفاده از سایت و اپلیکیشن چراغ از وجود بهترین موقعیت‌های شغلی در کشور با خبر شوید. همچنین کارفرمایان در شرکت‌های بزرگ و کوچک می‌توانند با انتشار آگهی استخدام در چراغ نیروهای انسانی متخصص و مورد نیازشان را پیدا کنند و آن‌ها را استخدام نمایند. سایت چراغ، با هدف تبدیل شدن به یکی از بهترین سایت‌های کاریابی ایران، با ایده‌های نوینی که در سر می‌پروراند پا به میدان گذاشته است.

اگر چراغ همراهتان باشد، ماهی‌گیر قهاری خواهید شد!

چراغ، به‌عنوان یکی از بهترین سایت‌های کاریابی ایران در آینده، اول ماهی‌گیری را یادتان خواهد داد. سپس ماهی‌های مرغوب به دستتان می‌دهد. تعامل پایدار چراغ با شرکت‌های معتبر موجب شده تا بانک گسترده‌ای از بهترین موقعیت‌های شغلی در کشور را در اختیار کاربران قرار دهد. شاید با خود بگویید: «وقتی هیچ تجربه و تخصصی ندارم چطور در شرکت‌های معتبر استخدام شوم؟» اما اصلا لازم نیست نگران کمبود مهارت و تخصص‌هایتان باشید. مهم‌ترین آموزش‌های کاربردی که برای تقویت مهارت‌های نرم و سخت به آن‌ها نیاز دارید، در چراغ به شما ارائه خواهند شد. این آموزش‌ها مختص سایت چراغ می‌باشند که همگی با بیانی جذاب و قابل فهم در اختیارتان قرار داده شده‌اند. پس حتی اگر یک فرد بی‌تجربه و خام هم باشید که هیچ اطلاعی از نیازهای بازار کار نداشته باشد، همه چیز را در چراغ خواهید آموخت. سپس با کوله‌باری از تجربه قدم به دنیای کار و فعالیت خواهید گذاشت.

اگر به دنبال استخدام شدن و استخدام کردن در فرصت‌های شغلی جدید هستید، حتماً همین حالا سری به سامانه‌ی چراغ زنید و خدمات آن را از نزدیک ببینید. با عضویت در این سامانه‌ی هوشمند آموزش و کاریابی می‌توانید به یک زندگی شغلی حرفه‌ای و ایده‌آل بیاندیشید و متفاوت ظاهر شوید! چراغ با شعار «آینده روشن با چراغ سبز» و تغییراتی که در زمینه‌ی کاریابی و اشتغال موفق ایجاد کرده است، در گروه بهترین سایت‌های کاریابی ایران قرار خواهد گرفت و به شعار خود جامه‌ی عمل خواهد پوشاند.

۲۱۲۱

کد خبر 1394513

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور، گل گهرسیرجان، ملوان، مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، فولاد، هوادار، ذوب آهن، صنعت نفت آبادان وآلومینیوم اراک در لیگ برتر همچنین دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز چهارشنبه

لیگ برتر ایران (هوادار - صنعت نفت آبادان) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

لیگ برتر ایران (تراکتور - استقلال) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

لیگ برتر ایران (مس رفسنجان - گل گهرسیرجان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

لیگ برتر ایران (ذوب آهن - نساجی مازندران) ساعت ۱۸:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

لیگ برتر ایران (استقلال خوزستان - ملوان) ساعت ۱۸:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه ورزش

لیگ برتر ایران (آلومینیوم اراک - فولاد) ساعت ۱۸:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

لیگ برتر ایران (پرسپولیس - سپاهان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

جام ریاست جمهوری امارات (النصر دبی - شباب الاهلی امارات) ساعت ۱۸:۵۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

جام حذفی عربستان (النصر - الخلیج) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ قهرمانان اروپا (دورتموند - پاری سن ژرمن) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 749604

دیگر خبرها

  • کارگران موتور پیشران اقتصاد جامعه هستند
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • ایران در آستانه پرتاب ماهواره از پایگاه فضایی چابهار
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • موشک های ایران بر فراز کنست /عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد