Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از تخصیص و دریافت ۱۴۰ میلیارد ریال از تسهیلات اخذ شده در پنج ماه اخیر، برای تکمیل و بهره برداری از پروژه تصفیه خانه آب شرب شهر خلخال خبر داد. 

عباس جنگی مرنی 12 خرداد با بیان این مطلب اظهار کرد: به دنبال پیگیری‌های انجام شده، مبلغ ۸۰ میلیارد ریال به عنوان قسط دوم تسهیلات مالی در روزهای اخیر دریافت شد و با ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات مالی که در ماه‌های گذشته برای تکمیل تصفیه خانه آب شرب خلخال دریافت شده بود، در مجموع پنج ماه اخیر مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی توسعه با عاملیت بانک سینا برای تکمیل تصفیه خانه آب شرب شهر خلخال دریافت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تصریح کرد: با این اعتبار مالی، تامین تجهیزات فنی تصفیه خانه آب شرب خلخال به سرعت در حال انجام است و این تجهیزات در حال تهیه و حمل به محل پروژه می باشد تا نصب و راه اندازی و بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب خلخال در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل افزود: مقرر شد  قسط سوم تسهیلات مالی فوق به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال نیز تابستان سال جاری اختصاص یابد بطوریکه با هزینه کرد آن، عملیات اجرایی پروژه احداث تصفیه خانه خلخال در نیمه دوم سال جاری به اتمام می‌رسد و شاهد تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مردم شهرستان خلخال باشیم.

جنگی مرنی گفت: در راستای تحقق برنامه ریزی انجام شده توسط شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برای اتمام پروژه و افتتاح تصفیه خانه آب شرب شهر خلخال پیگیری مدیریتی و اقدام فنی و اجرایی خوبی در هفت ماه اخیر شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل اظهار کرد: تامین مالی پروژه تصفیه خانه آب شرب شهر خلخال و تامین ابزار و تجهیزات داخلی و خارجی مورد نیاز پروژه و تکمیل احداث آن، از اولویت‌های کاری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل بوده و با توجه به وجود محدودیت‌های مالی در اغلب پروژه‌های کشور، روند احداث این تصفیه خانه مطلوب است و به موقع به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: با پرداخت این بخش از تسهیلات مالی به پروژه، بخش عمده‌ای از تجهیزات مورد نیاز به خصوص دو دستگاه لجن روب که به دلیل مشکلات مالی و سایر مشکلات ماه‌ها در گمرک مانده بود ترخیص و به کارگاه تصفیه خانه اب شرب خلخال حمل گردید.

جنگی مرنی افزود: تصفیه خانه آب شرب شهر خلخال به روش  بی او تی  توسط شرکت طرح پالایش آب خلخال با ظرفیت ۲۸۵ لیتر در ثانیه و قرارداد تضمینی ۶ میلیون مترمکعب در سال احداث می‌شود و با برنامه ریزی و اقدامات انجام شده توسط شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تا امروز، بخش مکانیکال پروژه  ۵۹ درصد و کل پروژه ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصفیه خانه آب تسهیلات ریالی بهره برداري آب شرب مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل تصفیه خانه آب شرب خلخال میلیارد ریال تسهیلات مالی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد

 منصوری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در حال حاضر، در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲/۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس