Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کاپیتان استقلال گفت که شایعاتی در مورد ارتباط اسماعیل خلیل زاده با شرکت آریا برتر شنیده است.
به گزارش آریا، وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال در مصاحبه ای که با خبرگزاری فارس انجام داده در مورد شرایط تیم فوتبال استقلال و برگزاری تمرینات این تیم گفت: تمرینات ما منظم و با برنامه از سر گرفته شده، مربیان برنامه‌های منظم به ما می‌دهند و هر روز تمرین می‌کنیم، البته بعضی روزها هم 2 جلسه تمرین آماده سازی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط تمرینی ما هم خوب است، تنها بحثی که می‌ماند این است که هنوز کرونا وجود دارد و کسی نمی‌تواند آن را انکار کند، حتی طبق آمارها چیزی کم نشده و شرایط همانطور به شکل قبل مانده و شاید تعداد مبتلایان بیشتر هم شده باشد.
وریا غفوری، کاپیتان باشگاه استقلال در بخشی از مصاحبه خود اعضای هیات مدیره و مدیران پیشین باشگاه استقلال مورد انتقاد شدید قرار داد.
وریا غفوری که در تمرینات باشگاه با خبرنگاران صحبت می کرد، پیرامون اسماعیل خلیل زاده، ریاست هیات مدیره استقلال گفت:
ما 50 درصد از مطالبات‌مان را گرفته‌ایم و به نوعی با باشگاه تعامل می‌کنیم. مدیرعامل ما تازه رسیده و ما هم کمک می‌کنیم تا ان‌شاءالله بتواند موفق باشد.موفقیت مدیرعامل تیم، موفقیت کل بچه‌ها است. متأسفانه مدیران و هیأت مدیره‌ای تا الان در باشگاه بوده‌اند که جز دروغ چیزی از آنها نشنیده‌ایم. آقای خلیل‌زاده با ما صحبت کرده اما به تعهداتش عمل نکرده است. او در چشمم به من دروغ گفت! خیلی امیدوار هستم که سعادتمند بتواند کارش را به نحو احسن انجام بدهد و من به عنوان کاپیتان تیم وظیفه‌ام را درون زمین و درون تیم به نحو احسن انجام بدهم. امیدوارم او موفق شود و بتواند جفایی که در این چند سال در حق هواداران شده است را جبران کند.
کاپیتان استقلال در مورد مشکلات شرکت آریا برتر (کارگزار مالی) و ارتباطش با اسماعیل خلیل زاده گفت:
من دقیق در این مورد (ارتباط با خلیل زاده) نمی‌دانم ولی شایعاتی را شنیده‌ام اما چک برگشتی شرکتِ ایشان دست من است.جالب این است که خاکساری (مدیرعامل شرکت آریا برتر) مصاحبه کرده که ما هنوز با استقلال قرارداد داریم و پای تعهدات‌مان هستیم.
وریا غفوری صداقت و هماهنگی مدیران استقلال را مورد تردید قرار داد:
من وقتی در خانه  این مصاحبه را خواندم خنده‌ام گرفت. با خودم گفتم این چه تعهدی است؟ آیا  این فرد یا شرکت فقط در مصاحبه تعهد دارد فقط برای اینکه افکار عمومی و هوادار را فریب بدهد؟ چک برگشتی شما که دست من است، این چه تعهدی است که شما دارید و به آن پایبند هستید؟ می‌گویند این شرکت منتسب به خلیل‌زاده است، من این را نمی‌دانم ولی هرچه هست فکر می‌کنم صداقت قطعه گم شده پازل باشگاه استقلال است. ان‌شاءالله آدم‌ حسابی‌هایی به استقلال بیایند که لیاقت آن جایگاه را داشته باشند.
نمی‌‌خواهم در مورد خاکساری و ... صحبت کنم. وقتی بخش مدیریت باشگاه اینقدر ناهماهنگ است قطعاً به تیم ضربه می‌زند. زمانی که می‌بینید هماهنگی لازم در مدیریت تیم ما نیست خود به خود بازیکنان هم نا امید می‌شوند. حالا هرچقدر هم بگوییم ما در زمین تلاش‌مان را می‌کنیم بالاخره ترکش‌های آن به ما می‌‌خورد.شاید بعضی ها بخواهند خودشان را خوب جلوه بدهند ولی این درست نیست. ان‌شاءالله که یک تیم هماهنگ بیاید و دلسوزانه و عاشقانه وقت بگذارد، به استقلال سر و سامان بدهد و ساختاری ایجاد کند که یک تیم درست و حسابی با شرایط طبیعی بسازد. ما نه چیزی بیشتری می‌خواهیم نه چیزی کمتر، یک زمین تمرین خوب و پرداختی به موقع، مطمئنا با همین موارد ساده می شود نتیجه گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال خلیل زاده وریا غفوری خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد

با تصویب هیات مدیره بانک پارسیان دکتر جواد شکرخواه به‌عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد.

در جلسه‌ای که صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد، با توجه به خداحافظی دکتر کورش پرویزیان، هیات مدیره بانک با تکریم خدمات شایسته و ماندگار، حضور ایشان در بانک پارسیان را منشأ اقدامات مفید و سازنده برای بانک دانست و از زحمات و تلاش‌های خالصانه ایشان در یک دهه گذشته قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است؛ جواد شکرخواه دکترای حسابداری و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که ضمن تدریس دروس مختلف حسابداری و مالی از اعضای فعلی هیات مدیره بانک می‌باشد و سابقه سال هاعضویت در هیات مدیره بانک‌های کارآفرین و پارسیان را دارد.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست