Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در پی پخش تصاویر دفن چند قلاده سگ در چاله‌ای در محل دفن زباله در گوراب زرمیخ صومعه سرا در فضای مجازی عبدالرضا فرج زاده،شهردار گوراب زرمیخ امروز گفت: با درخواست جمعی از ساکنان شهر گوراب زرمیخ مبنی بر حمله سگ‌های ولگرد به مردم و ابتلای این حیوانات به بیماری واگیر دار پوستی گال، که تهدیدی برای سلامت شهروندان است، با هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست، دامپزشکی و فرمانداری صومعه سرا، قرار شد این سگ‌ها زنده گیری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه گزارش‌ها حاکیست که هفته گذشته ۲ نفر از شهروندان گوراب زرمیخی بر اثر حمله سگ‌های ولگرد زخمی و راهی بیمارستان شدند افزود: پس از زنده گیری ۴ قلاده سگ بیمار که ۲ قلاده از آنا به دلیل تصادف با خودرو مجروح و بدحال بودند، این حیوانات با ترزیق دارویی مجاز به صورت تدریجی و بدون درد معدوم شدند.

علی اصغر آزاد،رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا هم گفت: پس از استشهاد محلی شهروندان گوراب زرمیخ مبنی بر مزاحمت و حمله سگ‌های ولگرد و درخواست آن‌ها برای رفع این معضل و همچنین اظهارات معاون عمرانی فرمانداری در جلسه ساماندهی پسماند هفته گذشته این شهرستان مبنی بر اینکه جمع آوری سگ‌های ولگرد از شهر بر عهده شهرداری‌ها است، قرار شد ماموران شهرداری سگ‌های مجروح و ناقل بیماری واگیردار را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زنده گیری کرده و با خوراندن دارو معدوم کنند.

او افزود: در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شد، مشخص نیست که سگ‌های دفن شده، دست و پا بسته بودند و یا جراحتی داشتند که کارشناسان این موضوع را پیگیری می‌کنند.

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سراگفت: شهرداری گوراب زرمیخ اعلام کرد که ۲ قلاده سگ که بر اثر تصادف با خودرو مجروح و در حال مرگ بودند و ۲ قلاده سگ که مبتلا به بیماری واگیردار گال بوده و وضعیت جسمانی خوبی نداشتند را با دارو معدوم و دفن کرد.

انتهای پیام /عط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی محیط زیست شهرداری سگ های ولگرد گوراب زرمیخ صومعه سرا قلاده سگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم

خبرگزاری مهر نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این ویدئو پربازدید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم