Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:48:52 GMT

حضور دیجیتون در طرح اشتراک رایگان VoDها

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۰۶۵۶

حضور دیجیتون در طرح اشتراک رایگان VoDها

مجموعه دیجیتون که VOD اختصاصی کودک و نوجوان است با شرکت در طرح اشتراک رایگان VODها از۸ خردادماه ۹۹، به مدت یک ماه سرویس خود را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیجیتون، به دنبال تاکیدات شورای عالی فضای مجازی به منظور ارتقاء سهم محتوای داخلی در سبد مصرفی کاربران و افزایش ضریب نفوذ خدمات دسترسی پهن باند ثابت به شبکه ملی اطلاعات، طرحی با همکاری و هماهنگی  سازمان فناوری اطلاعات ایران، مرکز ملی فضای مجازی، سازمان تنظیم مقرارت و ارتباطات رادیویی، ارائه کنندگان خدمات ویدئوی خانگی و ارایه کنندگان خدمات دسترسی ثابت به شبکه ملی اطلاعات تهیه شده است تا با ایجاد هم‌افزایی و با تامین سامانه‌های مورد نیاز، هموطنان بتوانند با برخورداری از «اشتراک دسترسی پهن باند ثابت به شبکه ملی اطلاعات» از «اشتراک یک‌ماهه رایگان خدمات تلویزیون اینترنتی» نیز برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور دیجیتون در طرح اشتراک رایگان

این مجموعه هم از تاریخ ۸خرداد تا ۸ تیرماه ۹۹ به مدت یک ماه، با حضور در این طرح این امکان را در اختیار کاربران قرارداد تا با اینترنت رایگان بتوانند اشتراک یک ماهه سرویس خود را استفاده کنند. برای تماشای رایگان جدیدترین انیمیشن ها  می‌توانید وارد سایت یا اپلیکیشن دیجیتون شوید. اینترنت adsl  اپراتورهای مخابرات ایران، شاتل، آسیاتک، پارس آنلاین، های وب، ماهان نت، داده پردازی فن‌آوا، پیشگامان، صبانت، افرارسا، رسپینا، لایزر، آترین، پیشگامان جنوب، گسترش ارتباطات مبنا، ماکس نت، شب دیز، گروه ارتباطی شبکیه، پتیاک، هلما گستر، ارتباطات ثابت پارسیان، شبکه گستر درنا یوزنت، بهار سامانه شرق، فناپ تلکام، ارتباطات فرزانگان پارس، رهام داتک در این طرح رایگان خواهد بود.

دیجیتون نیز با حضور دراین طرح امیدوار است بتواند گامی در راستای مسیر سلامت، شادابی و تامین سرگرمی تمامی کودکان و نوجوانان سرزمین کشورمان بردارد.

روش فعال سازی اشتراک رایگان

فقط کافیست وارد صفحه وزارت ارتباطات به نشانی /https://ictgifts.ir  شوید و شماره موبایل، کد ملی و شماره خطی که کاربران روی آن   adsl فعال دارید را وارد کنید.

سایر شرایط شرکت در طرح اشتراک رایگان

· خدمات اختصاص یافته برای این طرح تنها به افرادی تعلق می‌گیرد که در حال حاضر روی خط خود adsl داشته باشند.  چنانچه این دسترسی روی تلفن ثابت شما موجود نیست می‌توانید از طریق درگاه xdslplus.ir اقدام به درخواست کنید.

· برای ثبت‌نام در این طرح باید بین هویت کد ملی وارد شده، مالک شماره موبایل و adsl همخوانی وجود داشته باشد.

· هر فرد واجد شرایط تنها امکان فعال سازی هدیه را روی یک خط را دارد و امکان انتقال هدیه به سایر خطوط وجود ندارد.

دیجیتون به عنوان اولین و کامل‌ترین سرویس‌های تماشای آنلاین انیمیشن‌ با ۴,۰۰۰ عنوان محصول و ۵۰۰,۰۰۰  کاربر فعال راه‌حل خوبی برای کسانی است که می‌خواهند کلکسیونی از بهترین و جدیدترین انیمیشن و کارتون‌های دنیا را ‌همیشه همراه خود داشته باشند. دیجیتون روی انواع موبایل‌ها، تبلت‎ها، گوشی‌ها و تلویزیون‌های هوشمند امروزی قابل دسترسی است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح اشتراک رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از ستاد اطلاع‌رسانی اجلاس، امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان ضمن خوشامدگویی به مهمانان، روسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی، اعضای هیئت‌رئیسه اتاق ایران، روسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی ایران، مسئولین کشوری و استانی که مهمان اصفهان هستند، اظهار کرد: پیش‌نیاز رشد و پیشرفت در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی در هر جامعه‌ای صلح و آرامشی است که از راه گفتگو بین جوامع و فرهنگ‌های مختلف محقق می‌شود.

کشانی، اصفهان را «شهر صلح خاورمیانه» نامید و با بیان اینکه اصفهان از دیرباز محل هم‌زیستی مسالمت‌آمیز بین ادیان بوده است، افزود: قرن‌هاست مسلمانان، مسیحیان، یهودیان و زرتشتیان در کنار یکدیگر در اصفهان زندگی کرده و تاریخ هیچ منازعه‌ای بین ادیان را در این شهر ثبت نکرده است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه کشور‌های عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ۵۶ درصد جمعیت و ۳۵ درصد تولید ناخالص داخلی (GDP) جهان را در اختیار دارند، تصریح کرد: این آمار و ظرفیت نشان می‌دهد که با همکاری اتاق‌های بازرگانی و همراهی دولت‌ها می‌توان امیدوار بود ملت‌های آسیایی با هم‌افزایی به توسعه همه‌جانبه دست یابند.

وی ادامه داد: گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت بوده و تجارت علاوه بر مبادله کالا و سرمایه، تبادلات فرهنگی را نیز به دنبال دارد بنابراین می‌تواند عاملی برای توسعه گفتگو و بستری برای صلح و ثبات باشد.

کشانی خاطرنشان کرد: دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا با شعار «آسیایی توانمندتر و منسجم‌تر از طریق فناوری‌های نوین» امروز (۲۹ آوریل ۲۰۲۴) به‌منظور گفتگو بین اتاق‌های بازرگانی کار خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری نشست روسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی و نشست ارتقای سرمایه‌گذاری در آسیا در روز اول این اجلاس، تصریح کرد: در روز دوم نیز چهار میزگرد پیرامون «فناوری نو»، «گردشگری»، «امنیت غذایی و کشاورزی» و «توسعه پایدار» برگزار می‌شود که از مهمانان اجلاس برای حضور در این میزگرد‌ها و ارائه نظرات خود برای توسعه آسیا دعوت می‌کنم.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه در اختتامیه نیز بیانیه و گزارش کار این اجلاس به‌عنوان سند نهایی منتشر خواهد شد، از مهمانان دعوت کرد از نمایشگاه توانمندی‌های استان اصفهان بازدید کنند. رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از تلاش‌های وزارت امور خارجه در برگزاری این اجلاس و حضور مهمانان خارجی تقدیر کرد.

مجمع گفتگوی همکاری آسیا Asia Cooperation Dialogue با هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند. ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است. کشور‌های بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سیریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه می‌یابد
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه خواهد یافت
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید