Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران ابراز امیدواری کرد قدرت این تیم در فصل آینده چند برابر شود و وضعیت بهتری داشته باشد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

آرش رضاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت مبهم برگزاری مسابقات لیگ برتر و اختلاف‌نظرهایی که بین باشگاه‌ها در این زمینه وجود دارد، اظهار داشت: متأسفانه شرایط سخت و پیچیده‌ای به وجود آمده است و چیزی هم قابل پیش‌بینی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک هفته گذشته هم تست برخی از بازیکنان مثبت اعلام شد و هر بازیکنی ممکن است با این وضعیت مواجه شود. طبیعتاً اگر بازی‌ها برگزار شود همه آنهایی که درگیر برگزاری مسابقه هستند، ممکن است این بیماری را بگیرند.

وی درباره پروتکل ارائه شده توسط وزارت بهداشت تأکید کرد: برخی مسائل را نمی‌توان رعایت کرد و فوتبال ما امکانات کشوری مثل آلمان را ندارد. ما برای انجام بازی‌ها باید به هتل، فرودگاه و هواپیما برویم و هر لحظه ممکن است این بیماری را بگیریم. اگر ریه یک فوتبالیست دچار مشکل شود حتی ممکن است فعالیت حرفه‌ای‌اش را با تهدید مواجه کند.

سعادتمند: غیبت پاتوسی دلیل قانع‌کننده‌ای برای لغو بازی نیست/ نام آنهایی که دوست نداشتند پول دیاباته و میلیچ را بدهیم، می‌گویم

 

رضاوند در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلالی‌ها موافق تعطیلی لیگ برتر و مشخص نشدن قهرمان هستند؟»، خاطرنشان کرد: در مورد تعطیلی لیگ هر حرفی بزنیم، حاشیه درست می‌شود و بهتر است در این مورد ستاد مبارزه با کرونا و سازمان لیگ تصمیم بگیرند. من معتقدم که در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. این درست است که پرسپولیس در حال حاضر موقعیت خوبی دارد، اما ما 10 بازی پیش رو داریم و می‌توانیم برای خودمان شانس قهرمانی قائل شویم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در ادامه یادآور شد: در حال حاضر حفظ جان انسان‌ها از هر چیزی مهمتر است و فوتبال اینقدر ارزش ندارد که یک نفر جانش را از دست بدهد. من نمی‌دانم در نهایت سازمان لیگ چه تصمیمی برای بازی‌ها خواهد گرفت، ولی مهم این است که تیم‌ها در شرایطی مناسب بازی‌های لیگ را انجام دهند، بدون کمترین خطر.

وی درباره اتمام قرارداد چند بازیکن استقلال و اینکه آیا باشگاه می‌تواند نفرات تأثیرگذار تیم را حفظ کند، تصریح کرد: هر تیمی ثبات داشته باشد درصد موفقیتش بیشتر می‌شود. امیدوارم باشگاه با نظر کادر فنی بازیکنانی را که قراردادشان رو به اتمام است، حفظ کند و قدرت استقلال در فصل آینده چند برابر شود.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند

بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: تیم پرسپولیس می‌توانست بازی برابر تیم سپاهان را پیروز شود. البته بازی خوبی انجام نداد، اما اگر بازی را پیروز می‌شد صدرجدول را می‌گرفت، اما استرس و بار روحی و روانی روی بازیکنان زیاد بود و هیچ برنامه خاصی برای بردن نداشتیم. ضمن اینکه  جام حذفی را هفته قبل از دست دادیم و روحیه بازیکنان به مراتب ضعیف‌تر بود و این موضوع باعث شد که در بازی با سپاهان ضربه بخورد.

او افزود: تیم پرسپولیس حریف دست و پا شکسته‌ای برابر سپاهان بود و چیزی برای گفتن نداشت. مساوی بهترین نتیجه بود و حداقل فاصله امتیازات باقی است.

پرسپولیس و سپاهان حرفهای خود را در زمین مسابقه بزنند 

داداش زاده درباره اینکه اظهارات پرسپولیس و سپاهان علیه یکدیگر را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: اشتباه بزرگی است و هر تیمی شخصیت خودش را دارد. متاسفانه این طور مصاحبه‌ها لطمه به خودشان می‌زند و تیم‌های دیگر می‌آیند و سواستفاده می‌کنند. به نظرم هر کسی می‌خواهد صحبت کند روی مستطیل سبز حرف بزند. هر ۲ تیم مشکلات زیادی را کشیدند و اتفاقات بدی را تجربه کردند و نباید زیاد به این مسائل دامن بزنند و زیاد حاشیه درست کنند. به نظرم هر تیمی که حاشیه نداشته باشد در این هفته‌های آخر موفق‌تر است.

اظهارات هوادار خاطی سپاهان باعث جلوگیری حضور بانوان در ورزشگاه ها می شود 

داداش زاده درباره محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهانی در ورود به ورزشگاه‌های ایران گفت: خدا کند عمر هوادار سپاهانی کفاف بدهد تا متوجه حرکتش شود. اصلا باید دید تا ۱۰ سال آینده زنده می‌ماند. علاوه بر این کار بدی کرد که این حرف‌ها را زد و احساسی برخورد کرد. همین موضوع باعث می‌شود که ورود بانوان را به ورزشگاه ممنوع کنند. همه ما ایرانی هستیم و خانواده داریم و یک روز با بچه اش و نوه اش استادیوم بیاید، آیا خوب است به دخترش و نوه اش توهین کنند.

سرمربی نساجی وارد حاشیه ها می شود 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره سرخپوشان برابر تیم نساجی اظهار کرد: نساجی تیم قابل احترامی هست، اما متاسفانه دست دست زیاد شده و این روز‌ها مربی زیاد عوض کرده است. البته اگر مواظب حاشیه نباشند بازی  برای پرسپولیس سخت خواهد بود. به هر حال سخت است که نساجی بتواند پرسپولیس را ببرد، اما سرمربی دارد که وارد حاشیه می‌شود و تمرکزش کمتر در بازی است و سعی می‌کند سرخپوشان را به حاشیه ببرد. سرخپوشان باید مراقب حاشیه باشند  و مواظب جویی که سرمربی نساجی ایجاد می‌کند باشند وگرنه کار برای پرسپولیس سخت است.

او درباره اینکه برگ برنده این بازی را چه چیزی می‌داند، بیان کرد: به نظرم گلر تیم است و هر تیمی که دروازه بان خوبی داشته باشد می‌تواند موفق‌تر باشد.

داداش زاده درباره نتیجه بازی پرسپولیس و ملوان گفت: هر تیمی که زودتر به گل برسد می‌تواند موفق باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه شانس قهرمانی در لیگ بیست و سوم را چقدر می‌داند، گفت: هیچ کدام از تیم‌ها جای اشتباه ندارند. تیم استقلال اگر این دفعه بازی را از دست بدهد در آن صورت از کورس عقب می‌افتد. در آن طرف، تیم پرسپولیس اصلا نباید لغزشی داشته باشد، چون کورس قهرمانی  را از دست می‌دهد.

داداش زاده درباره اینکه کدامیک از ۲ تیم پرسپولیس و استقلال قهرمان لیگ برتر می‌شود، گفت: به نظرم تا روز آخر هم نمی‌شود حساب کرد حتی پرسپولیس هم در بازی‌های آخر برابر شمس آذر و پیکان کار سختی دارد.

او در پایان گفت: طرفداران صبور باشند و زیبایی فوتبال به این صورت هست و اتفاقا این دوره هیجان خوبی دارد. خواهشی که از طرفداران ۲ تیم دارم که به هم احترام بگذارند و نباید این‌ها طوری رفتار کنند که برخی از تیم‌ها مثل بازی با استقلال سواستفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد