Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، یکی از ماموران پرتلاش کلانتری ۱۲ شهرستان یزد در حین ماموریت پس از پیدا کردن کیف یکی از شهروندان، آن را به صاحبش برگرداند.

سرهنگ سید علی جداری رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: یکی از ماموران زحمت کش کلانتری ۱۲ شهرستان یزد هنگام انجام وظیفه متوجه یک عدد کیف زنانه می‌شود که در کنار خیابان افتاده است، بنابراین آن را برداشته و محتویات داخل آن را بازرسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این مامور وظیفه شناس که ستوانسوم داود کهدویی نام دارد پس از آنکه از محتویات داخل کیف مطلع می‌شود بلافاصله موضوع را با فرمانده مستقیم خود در میان گذاشته و با هماهنگی‌های صورت گرفته در تماس با صاحب کیف از وی می‌خواهد جهت تحویل مدارک به کلانتری مراجعه کند.

سرهنگ جداری گفت: در داخل کیف پیدا شده علاوه بر مدارک شناسایی دو قطعه کارت بانکی، یک رشته زنجیر طلا و ۲ میلیون و ۵۰ هزار ریال وجه نقد موجود بود که به همراه محتویات آن تحویل صاحب آن شد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان یزد در پایان با بیان اینکه صداقت و امانتداری در مسائل مادی و معنوی و ترویج این فرهنگ در آحاد جامعه امری ضروری است، عنوان کرد: به منظور ترویج فرهنگ خودکنترلی، ارتقاء صحت عمل و ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی رفتار‌های شایسته، از این همکار امانت دار تقدیر می‌شود.

دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر صنعتی در بافق

فرمانده انتظامی شهرستان بافق، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق چهار نفر خرده فروش مواد مخدر صنعتی را دستگیر و از آن‌ها مقادیری شیشه و هروئین کشف کردند.

سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق در راستای اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان موادمخدر و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از خرید و فروش موادمخدر توسط فردی در یکی از محلات شهربافق مطلع شدند.

سرگرد طولابی نژاد افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بافق با اعزام به محل موفق شدند چهار نفر را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: از افراد دستگیر شده مقادیری موادمخدر شیشه و هروئین (۶۵ گرم شیشه و ۸۵ سانت هروئین) کشف شد که در این خصوص پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در اردکان

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: چهار عضو یک شرکت هرمی در شهرستان اردکان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان اردکان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که اعضای این باند با اجاره یک واحد صنفی در شهر اردکان، در حال عضوگیری هستند.

او بیان کرد: پس از شناسایی محل فعالیت این شرکت، ماموران پلیس اطلاعات با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه چهار نفر از سرشاخه‌های اصلی را دستگیر و در بازرسی از محل، تعدادی اجناس مورد معامله و همچنین ابزار تبلیغات شرکت کشف کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و متهمان حسب دستور مقام قضایی با صدور قرار روانه زندان شدند.

سرهنگ صادقیان ادامه داد: تبلیغات گسترده و فعالیت سرشاخه‌های اصلی این شرکت در فضای مجازی و از سویی قانونی جلوه دادن فعالیت این شرکت، باعث جذب و گرایش جوانان در این شرکت شده و بررسی ها، نشان از افزایش عضویت و ورود ناآگاهانه افراد مختلف به این شرکت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان ضمن اشاره به فعالیت غیرقانونی این شرکت گفت: شهروندان هر گونه اطلاعات و اخبار در خصوص فعالیت این شرکت‌ها را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کشف دو میلیارد و ۷۸۰میلیون ریال کالای قاچاق در یزد

سرهنگ محمد حسن کارگر ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، گفت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی با تشدید کنترل بر خودرو‌های عبوری موفق به شناسایی و توقیف دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق شدند.

سرهنگ کارگر افزود: در بازرسی از این تریلر، ۱۱ هزار عدد آبمیوه آواکادو، سه هزار کیلو گرم تمر هندی و ۷۴۴ کیلوگرم میوه گلابی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

او بیان کرد: کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر دو میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان یزد در پایان با بیان اینکه در این رابطه دو نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: پلیس با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف کالای قاچاق انهدام شرکت هرمی فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان اردکان شهرستان بافق مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر با تأکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مأموریتی انتظامی بحث مقابله بی امان با قاچاق می‌باشد، بیان داشت: در این راستا عوامل انتظامی استان با همکاری دریابانی و نظارت مقام قضائی در جهت جامه عمل پوشاندن به مطالبه بحق مردم و اجرای تدابیر ابلاغی، طرح ضربتی و عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت با هدف جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی و مبارزه با قاچاق را در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح مشترک که با همکاری دیگر سازمان‌های مرتبط و با هدف ضربه به بنیان مالی قاچاقچیان سوخت انجام شد، تعداد ۱۷ فروند قایق موتوری فعال در قاچاق سوخت توقیف، ۲۶۵ عدد انواع مخازن فلزی و پلاستیکی آغشته به سوخت جمع آوری و ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت امحا و تخریب شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به کشف بالغ بر ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و تخریب و جمع‌آوری تجهیزات انتقال سوخت در این طرح، میزان ضربه مالی به بنیان‌های مالی قاچاقچیان در این منطقه و در راستای این طرح را بیش از سه هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6087515

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین