Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@16:53:01 GMT

امیدوارم قدرت استقلال چند برابر شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۱۷۸۹

امیدوارم قدرت استقلال چند برابر شود

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران ابراز امیدواری کرد قدرت این تیم در فصل آینده چند برابر شود و وضعیت بهتری داشته باشد.

به گزارش مشرق، آرش رضاوند درباره وضعیت مبهم برگزاری مسابقات لیگ برتر و اختلاف‌نظرهایی که بین باشگاه‌ها در این زمینه وجود دارد، اظهار داشت: متأسفانه شرایط سخت و پیچیده‌ای به وجود آمده است و چیزی هم قابل پیش‌بینی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک هفته گذشته هم تست برخی از بازیکنان مثبت اعلام شد و هر بازیکنی ممکن است با این وضعیت مواجه شود. طبیعتاً اگر بازی‌ها برگزار شود همه آنهایی که درگیر برگزاری مسابقه هستند، ممکن است این بیماری را بگیرند.

وی درباره پروتکل ارائه شده توسط وزارت بهداشت تأکید کرد: برخی مسائل را نمی‌توان رعایت کرد و فوتبال ما امکانات کشوری مثل آلمان را ندارد. ما برای انجام بازی‌ها باید به هتل، فرودگاه و هواپیما برویم و هر لحظه ممکن است این بیماری را بگیریم. اگر ریه یک فوتبالیست دچار مشکل شود حتی ممکن است فعالیت حرفه‌ای‌اش را با تهدید مواجه کند.

بیشتر بخوانید:

باشگاه‌های ایرانی نمی‌توانند پروتکل‌ آلمانی را رعایت کنند

رضاوند در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلالی‌ها موافق تعطیلی لیگ برتر و مشخص نشدن قهرمان هستند؟»، خاطرنشان کرد: در مورد تعطیلی لیگ هر حرفی بزنیم، حاشیه درست می‌شود و بهتر است در این مورد ستاد مبارزه با کرونا و سازمان لیگ تصمیم بگیرند. من معتقدم که در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. این درست است که پرسپولیس در حال حاضر موقعیت خوبی دارد، اما ما 10 بازی پیش رو داریم و می‌توانیم برای خودمان شانس قهرمانی قائل شویم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در ادامه یادآور شد: در حال حاضر حفظ جان انسان‌ها از هر چیزی مهمتر است و فوتبال اینقدر ارزش ندارد که یک نفر جانش را از دست بدهد. من نمی‌دانم در نهایت سازمان لیگ چه تصمیمی برای بازی‌ها خواهد گرفت، ولی مهم این است که تیم‌ها در شرایطی مناسب بازی‌های لیگ را انجام دهند، بدون کمترین خطر.

وی درباره اتمام قرارداد چند بازیکن استقلال و اینکه آیا باشگاه می‌تواند نفرات تأثیرگذار تیم را حفظ کند، تصریح کرد: هر تیمی ثبات داشته باشد درصد موفقیتش بیشتر می‌شود. امیدوارم باشگاه با نظر کادر فنی بازیکنانی را که قراردادشان رو به اتمام است، حفظ کند و قدرت استقلال در فصل آینده چند برابر شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم آرش رضاوند استقلال لیگ برتر ویروس کرونا بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم

به گزارش ورزش سه، وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درباره انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور اظهار داشت: جا دارد از از مردم عزیز کشورمان تشکر کنم که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند و صحنه ماندگاری را که بچه‌ها مقابل ژاپن افتخار آفریدند، انتخاب کردند. امیدوارم بچه‌های تیم ملی در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند.

او که به دلیل مصدومیت در بازی ایران و ژاپن غایب بود، درباره این مسابقه گفت: باور کنید یکی از بهترین روزهای فوتبالی‌ام بود و کلی کیف کردیم. از راه دور از بازیکنان تشکر کردم و برای آنها آرزوی موفقیت کردم اما متاسفانه نتوانستیم به فینال برسیم.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا با توجه به بحثی که درباره جوانگرایی می‌شود، از دعوت به تیم ملی ناامید نشده است، گفت: اول اینکه امروز با توجه به مسئولیتی که بر عهده من بود، اینجا آمدم و جا دارد تشکر کنم. ما به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی هستیم و هر زمان آقای قلعه‌نویی صلاح بداند و ما بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را داریم که در خدمت‌شان باشیم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: باید به هواداران هر دو تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم، تبریک ویژه‌ای بگویم‌. امیدوارم شاهد روزهای خوبی برای فوتبال کشورمان باشیم، چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به این دو باشگاه دارد. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی رخ بدهد.

او در خصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی عنوان کرد: ما با بچه‌ها صحبت کردیم و برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم اما تمام تمرکزمان روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم‌. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد.

هافبک پرسپولیس درباره رقابت بیانیه‌نویسی دو تیم در خارج از زمین مسابقه گفت: متأسفانه این اتفاقات در فوتبال ما وجود دارد اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی که همیشه در ورزش ایران هست، در فوتبال هم اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است