Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی هاشمیان اظهارکرد: گلستانی ها در گلریزان مجازی ماه مبارک رمضان ۶۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد کمک کردند.

هاشمیان گفت: برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ماه مبارک رمضان امسال، جشن های حضوری گلریزان برگزار نشد و از طریق فضای مجازی برای مشارکت مردم در این کار خداپسندانه، فراخوان منتشر کردیم که خوشبختانه استقبال مردم چشمگیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وجود کمک های مومنانه و شرایط بیماری کرونا، هم استانی های نیکوکار امسال هم زندانیان نیازمند را تنها نگذاشتند و از طریق فضای مجازی ۶۰۰ میلیون تومان کمک کردند که ۲.۵ برابر گلریزان سال گذشته است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این کمک ها به ستاد دیه فقط برای کمک به آزادی مددجویان دیون مالی و جرایم غیرعمد هزینه می شود.

هادی هاشمیان افزود: گلریزان مجازی کمک به زندانیان نیازمند همچنان ادامه دارد و مردم می توانند ماهانه با پرداخت ۱۰ هزار تومان از طریق شماره گیری کد دستوری و یا شماره حساب دیه در این کار خیر مشارکت کنند.

گفتنی است که ۲۳۳ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در زندان های استان چشم انتظار کمک خیران برای آزادی هستند.

کد خبر 4939216

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی هاشمیان دادگستری گلستان گرگان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا گرگان شهرکرد عید سعید فطر قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند یاسوج ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان ستاد دیه کردستان برای آزادی زندانیان نیازمند برگزار شد

جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در حالی در استان کردستان برگزار شد که مراسمی به شکوه و عظمت دل‌های بزرگ خیرین بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، هر ساله همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جشن‌های بزرگ و خیر خواهانه در سراسر کشور با عنوان جشن گلریزان و باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می‌شود.

استان کردستان نیز از این برنامه مستثنی نبوده و هرساله در ماه مبارک رمضان جشن‌های گلریزان با مشارکت خیرین در سطح استان برگزار می‌شود. سنتی دیرینه که هدف آن کمک به افراد نیازمند مالی که ناخواسته و غیر عمد زندانی شده‌اند و چشم‌انتظار همت و مساعدت خیرین هستند. 

در همین زمینه؛ مراسم جشن گلریزان امشب در حالی در مجتمع فجر این شهر برگزار شد که تقارن ماه مبارک رمضان با فرارسیدن فصل بهار نوید روزهای خوب برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و بازگشت به آغوش خانواده‌هایشان را داشت.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: حقیقتا دادگستری کردستان در چند سال اخیر اهتمام ویژه‌ای نسبت به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان داشته که جا دارد از تلاش‌های رئیس‌کل دادگستری استان و دادستان مرکز کردستان صمیمانه تشکر کنم.

وی مشارکت در برگزاری جشن گلریزان را اقدامی شایسته دانست و گفت: ارزشی بالاتر از کار خیر و اعلام مبالغ برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، ترویج کارهای خیرخواهانه بوده که سال به سال به جمعیت خیرین استان اضافه می‌شود.

استاندار کردستان تصریح کرد: فردا در جلسه شورای اداری اعلام خواهد شد تا در صورت موافقت و بر اساس میل کارکنان، درصد یا یک روز از حقوق کارمندان دستگاه‌های اجرایی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اختصاص یابد.

وی افزود: علاوه بر مشارکت خیرین و کارمندان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی بخش عمده‌ای از دلایل آزادی زندانیان مرهون همکاری دستگاه قضایی و مددکاران است.

زارعی‌کوشا بیان کرد: امیدواریم با کمک خیرین شمار زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد در سال‌جاری آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.

کمک‌های مردمی صرف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد می‌شود

محمد خسروی، مدیر ستاد دیه کردستان نیز در حاشیه این‌ مراسم ضمن خیر مقدم به همه مهمانان و قدردانی از حضور خیرین اظهار کرد: جشن گلریزان با حضور 600 نفر از مسئولان ارشد استانی مدیران، صاحبان شرکت‌ها، خیرین و مردم نیکوکار سنندجی برگزار شد.

وی با بیان اینکه زندانیان چشم انتظار کمک‌های خیرین هستند، گفت: امیدواریم در این آستانه عید نوروز با جمع‌آوری کمک‌های خیرخواهانه زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کردستان را فراهم کنیم.

مدیرستاد دیه استان کردستان تصریح کرد: یقینا کمک‌های مردمی صرف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان خواهد شد و جز این بخش، در هیچ کار دیگری هزینه نخواهد شد.

خسروی از تمامی کسانی که در آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد همکاری کردند، قدردانی کرد و خواستار تداوم این کمک‌ها شد. میزان کمک‌های مردمی نیز پس از جمع‌آوری در سطح استان، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم؛ در جشن گلریزانی که امسال در سنندج برگزار شد خیرینی حضور داشتند که در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت کردند اما نخواستند نامی از آنان برده شود و در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم که هدفتان از این کار چه بود؟ در یک کلام گفتند "تنها برای رضای خدا این کار را انجام دادیم".

بدون شک برگزاری جشن‌های گلریزان امر پسندیده و خیرخواهانه‌ای است که  در کنار آزادی افراد نیازمند مالی، باعث خوشحالی خانواده‌ها، کاهش جمعیت کیفری زندان و از بروز آسیب‌های اجتماعی فراوان جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در لرستان
  • جشن گلریزان ستاد دیه کردستان برای آزادی زندانیان نیازمند برگزار شد
  • کمک رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
  • رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند چقدر کمک کردند؟
  • کمک 2 میلیارد تومانی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
  • کمک 2 میلیارد تومانی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان
  • کمک ۲ میلیارد تومانی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان
  • کمک دو میلیارد تومانی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان
  • کمک دو میلیارد تومانی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
  • کمک دو میلیاردی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان