Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از کاهش ۹۹ درصدی تردد مسافر از پایانه‌های مرزی استان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : به دلیل بسته بودن مرزها در راستای اقدامات پیشگیرانه جلوگیری از بیماری کرونا تردد مسافر در پایانه های مرزی استان در دو ماه اول سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل نزدیک به ۹۹ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان شکری افزود : تمام پروتکل های بهداشتی از طرف کشور جمهوری اسلامی ایران مانند نصب گیت های ضدعفونی ورودی و خروجی در پایانه های مرزی استان انجام و موارد بهداشتی رعایت می شود و تا اطلاع ثانوی تردد در پایانه های مرزی استان بصورت کاملا محدود انجام می شود.

شکری گفت : بیشترین تردد مسافر در دو ماه اول سال جاری مربوط به ورود ۴۸۶۰ مسافر ایرانی از پایانه مرزی بازرگان بوده است.

این مقام مسئول افزود : در صورت تصمیم مقامات عالی رتبه دو کشور ایران و ترکیه برای بازگشایی کامل و تردد در پایانه های مرزی ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی آمادگی لازم دارد تا با همکاری نهادهای بهداشتی و درمانی استان نسبت به تردد مسافرین و کامیونها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اقدام نماید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرز پایانه مسافربری پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 

رئیس پلیس راهور فراجا با اعلام اینکه در تعطیلات جاری ۱۰۹ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند گفت: این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سیدتیمور حسینی اظهار داشت: از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا ۱۴ امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در مجموع ۱۰۹ نفر در جاده‌های کشور بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشته است افزود: در همین مدت سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز بر اثر تصادف مجروح شدند.

رئیس پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات را ۸۸ فقره اعلام کرد و گفت: به طور میانگین بیشترین تصادف در محورهای مواصلاتی رخ دادند.

سردار حسینی بیشترین میزان تصادف و مرگ را در محورهای شمالی عنوان کرد و گفت: مازندران و گیلان بیشترین فوتی و مجروح را داشتند.

منبع: ایرنا

کد خبر 750504

دیگر خبرها

  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر