Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، ارسلان سالاری  افزود: در روزهای نخست شیوع کرونا روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ تست در آزمایشگاه‌های استان گیلان انجام می‌شد و این ظرفیت  ‌اکنون به ۵۰۰ عدد تست افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: در حال حاضر روزانه بین ۳۰ تا ۵۰ بیمار بدحال مبتلا به ویروس کرونا در سطح بیمارستان‌های استان داریم که بخشی از این بیماران از قبل در قسمت بخش‌های بستری بیمارستان‌های ما و یا بخش‌های آی سی یوها برای مداوا و درمان بستری و از قبل پذیرش شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری افزود: امیدواریم  به‌زودی بتوانیم روزانه بین ۷۵۰ تا هزار تست کرونا را در سطح آزمایشگاه‌ها انجام دهیم که تمامی این دستاوردها مرهون حمایت‌های دولت و سازمان برنامه و بودجه کشور است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان کرد: تست کرونا در بیمارستان رازی رشت و بیمارستان پارس انجام می‌شود و با این کار از آلودگی سایر افراد جلوگیری به عمل می‌آید.

سالاری افزایش بسترهای لازم برای بیماریابی در استان گیلان را راهکار دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد و افزود: پروتکل‌های بهداشتی در فرآیند تولید به خوبی رعایت می‌شود از طرفی طبق گزارش‌ها تاکنون ۱۰۰ هزار بازدید از سطح اماکن تهیه و تولید غذا در استان گیلان به عمل آمده است.

وی گفت: تمام تلاش ما افزایش سطح خدمات‌رسانی به مردم است و سعی می‌کنیم نتایج آزمایش تست کرونا را در همان ۲۴ ساعات گخست به اطلاع افراد برسانیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: مراکز شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته دانشگاه علوم پزشکی گیلان آماده خدمات‌رسانی به مردم و انجام تست‌های آزمایشگاهی تشخیص کروناست.

کد خبر 516979 برچسب‌ها استان گیلان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان كرونا در ايران دانشگاه علوم پزشکی گیلان استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه گفت: واحد آزمایشگاه بیمارستان با همت همکاران علوم آزمایشگاهی، بیش از ۲۶ هزار مورد خدمات به بیماران بستری و مراجعان به این واحد در سال ۱۴۰۲ ارائه داده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ماقبل خود افزایش ۱۰ درصدی داشته است. 
خانم دکتر الداغی افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده چندین دستگاه جدید از محل اعتبارات بهداشت جهانی و به صورت رایگان برای ارائه خدمات با کیفیت‌تر به شهروندان به واحد آزمایشگاه بیمارستان اضافه شده که در تلاشیم تا روند تجهیز بیمارستان به دستگاه‌های جدید ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج