Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته یک کامیون حمل سوخت به جمعیت معترضان در شهر مینیا‌پولیس حمله کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، روز گذشته (یکشنبه)، یک کامیون حمل سوخت به جمعیتی که در یک بزرگراه میان ایالتی نزدیک شهر مینیاپولیس، تجمع کرده بودند، حمله کرد.

به نوشته وبگاه گاردین، این حمله هیچ تلفاتی نداشت، اما قبل از رسیدن پلیس، معترضان به راننده این کامیون حمله کردند و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش گاردین، این بزرگراه در زمان حمله این کامیون، بسته شده بود.

شاهدان این حادثه عنوان کرده‌اند که راننده کامیون، از داخل اتومبیل خارج شد و قبل از اینکه به اداره پلیس مینیاپولیس برده شود مورد حمله و ضرب و شتم معترضان قرار گرفت.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
به نوشته خبر‌گزاری اسپوتنیک، به گزارش امروز «سی‌ان‌ان»، راننده این کامیون از سوی اداره فدرال «ایمنی عمومی» به انجام اقدام تهاجمی متهم شد و این حق را ندارد تا برای آزادی خود وثیقه یا ضمانت بگذارد.

اداره ایمنی عمومی در آمریکا اقدام این راننده را «تحریک جمعیت مسالمت‌آمیز معترضان» توصیف کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گاردین سی ان ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت

به گزارش قدس آنلاین، این اداره‌کل اعلام کرد: در روزهای اخیر شاهد اتفاقاتی از جنس کلاهبرداری دلالان و شیادان از متقاضیان مسکن طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با انواع مختلف خرید امتیاز، بررسی وضعیت و غیره هستیم.

اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران هشدار داد: متقاضیان باید از پاسخگویی به تلفن‌ها در این زمینه خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع ندهند و در این زمینه مراقبت کنند.

برپایه این گزارش، متقاضیان در گروه‌های مختلف در حال ساماندهی بوده و بر حسب امتیاز از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با آنان تماس حاصل خواهد شد تا برای تکمیل پرونده حضوری مراجعه داشته باشند و در غیر این صورت هر نوع تماس یا پیام دیگری تکذیب می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد (فیلم)
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت