Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@09:11:43 GMT

راه‌اندازی رشته‌های کاربردی در دانشگاه ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۲۶۱۴

راه‌اندازی رشته‌های کاربردی در دانشگاه ضروری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: «معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی، ایجاد و راه‌اندازی رشته‌های برجسته و کاربردی در دانشگاه برای جذب دانشجوی بدون آزمون ضروری است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، سیدمیرالله حسینی صبح امروز در نخستین جلسه کمیته جذب دانشجوی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار کرد: «معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی و تبیین رشته‌های برجسته و کاربردی در دانشگاه ضروری بوده و در شرایط کنونی فعالیت در فضای مجازی، تبیین رشته‌های کاربردی برای اطلاع دانش‌آموزان پشت کنکور و داوطلبان آزاد و جلسات هم‌اندیشی با مشاوران، مدیران و مسئولان اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان بسیار اثرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی در راستای انعطاف‌پذیری راهبرد جذب دانشجو، استفاده از راهکارهای کمیته جذب دانشجو برای این واحد دانشگاهی را بهترین راه‌حل دانست و افزود: «این کمیته می‌تواند با نظر سازنده خود به فراخور امکانات و توانمندی‌های دانشگاه و شرایط محیطی و نیازهای جوانان جویای علم و دانش و ورود به دانشگاه را فراهم کند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، نقش مشاوران هدایت تحصیلی و مدیران گروه‌های آموزشی را مهم خواند و گفت: «همفکری و همدلی کمیته جذب دانشجو بدون آزمون و به‌کارگیری نیروهای خلاق و تکریم و پاسخگویی به داوطلبان و ارباب‌رجوع ضروری است و به ما کمک می‌کند تا بتوانیم دانشجوی بیشتری جذب کنیم.»

حسینی عنوان کرد: ««دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل به لحاظ ساختار فیزیکی، تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی دارای ظرفیت مناسب برای جذب حداکثری دانشجوی بدون آزمون است.»

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی بابل رشته های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل بدون آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین

قاسم زاده رییس نمایندگان تام الاختیار سازمان سنجش استان قزوین گفت: ۱۵ هزار و ۵۴۲ نفر داوطلب شرکت در نوبت اول آزمون سراسری هستند که ششم و هفتم اردیبهشت با هم رقابت خواهند کرد.

قاسم زاده افزود: ۶ هزار و ۶۴۷ نفر در رشته تجربی، ۹۹۰ نفر در رشته زبان، ۶۲۶ نفر در رشته هنر، هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی در دو نوبت صبح و عصر ششم و هفتم اردیبهشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گفته وی، آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد